Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
helaas pindakaas
nou kostte de s in aanschaf al 10 mille elke cent waard hoor, maar voor de 123 is een budget van een 5750 wat ik in de kop heb, dus dan moet je wel effe zoeken, vooral de waardevastheid van een dergelijke auto en het rechtdoorzee techniek spreekt mij erg aan, ik moet geen frutsels en fratsels ik hoor liever de zescilinder en geluid uit een originele becker radio Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
OLAR '93<br />D8 <br />mmmm, lekker, koffie
Antwoord
en over de besparing gesproken, als monteur zijnde draai ik voor nix mijn hand om, motoren revisie haha 150 eurie per maand aan verzekering en belasting tegen 80 per jaar aan verzekering
datscheelt aardig hoor, plus aanschaf
Antwoord
Oh ja, dat niet geheel onbelangrijke detail was ik even vergeten: jij bent WEL handig............. :lol: :twisted:

Ik ben al blij met een werkplaatstarief onder de 60,-- per uur...... :?
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
sander, vollenhove is nie zo'n end hoor(groningen ook niet trouwens, m'n zus woont'r.)
Maar inderdaad, ik ben met oudere autoos nogal handsig, het moderne spul mag je houden, component vervangen en gaan met de banaan, alleen maar om de uurprijs laag te houden, zie niet snel een hedendaagse monteur hoofdremcilinders reviseren of versnellingsbakken uit elkaar halen, ben begonnen op m'n 14e oude baas net naoorlogs en had een citroen modelB staan uit 1912 ofzo, samen gerestaureerd en lachen was dat, daarna nog een chevrolet 1934 gedaan(zo'n bonny and clyde car) en dat ligt me wel, dus oud spul mag ik graag zien, niet dat een polar oud spul is, maar als je kijkt naar de layout dan doet dat toch sterk denken aan vooroorlogs materieel, alleen de materialen zijn beter, en zeg nou zelf waaromzou je een betrouwbaar concept wat oerdegelijk is gebleken nog gaan veranderen?
Het is een gegeven dat een volvo van de wat oudere stempel nou eenmaal wat meer aandacht en zorg nodig heeft dan een modern "ik lijk op jou" auto, gelukkig heeft volvo toch die vertrouwde schouderlijn er weer in gegooid, daarmee onderscheiden ze zich toch duidelijk.
Dat is een reden dat ik ook val voor de oudere mercedes
Antwoord
Gesnopen! Mooi geregeld, als het zo kan, zou ik zeggen!

Groeten!
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)