Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
helaas pindakaas
DE AANTOONBARE km-stand!! met alle onderhoudshistorie erbij.
De mijne bv is van een hotel eigenaar geweest uit zuid duitsland met de originele aankoopfactuur er bij.
Wat je toen al niet moest betalen voor getint glas of een r. spiegel.
historie aantoonbaar, anders gaan we niet door met een deal.
gaan straks naar eindhoven , daar staat een 250 originele nl wagen van 1e eigenaar(burgemeester van waalwijk ) met 177000 op de klok en alle onderhouds historie erbij.
de s-klasses zijn er nog voldoende en ook met nog minder dan een ton op de klok maar dan mag je de buidel leeggooien, want ze kosten genoeg(als je een goede wilt tenminste)
OLAR '93<br />D8 <br />mmmm, lekker, koffie
Antwoord
maar toch nog altijd een fractie van de nieuwprijs
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
Ik vind het eerlijk gezegd nog meevallen. Tuurlijk is 17.500 (ofzo) gruwelijk veel geld voor een auto van een jaar of 20 oud, maar als je kijkt wat je er voor krijgt..........(een 560 SEL met minder dan een ton en alle onderhoudshistorie erbij........ :!: )

Ben benieuwd naar de foto's van je Benz!

Groeten!
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
moment, zal ze effe schieten
Antwoord
[Afbeelding: benz007rv6.jpg]
[Afbeelding: benz006tx9.jpg]

sorry, duurde effe, moest nog plaaties maakn
zoals je ziet staat op de achtergrond de polar nog fier overeind, de nieuwe bewoners komen hem pas uiterlijk 18 aug ophalen, dus zoeken naar een geschikte benz, de burgemeestersauto was een absolute aanrader, maar wil er nog meer zien voordat ik beslis, dus morgen naar stadskanaal!
net als met de polar, voor een goede auto rijd ik het hele land door, zeg nou zelf, hoe groot is nederland nou eigenlijk?
Antwoord
Toffe bak, Klaas!!

Helemaal origineel en een lekker 'vintage' kleurtje!

En toch wil ik een 560.......... :lol: :lol:
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
een hele toffe bak, zweeft als een trein, ik zie het meer als een belegging, rij er de zondags mee en als ik zin heb naar werk, maar het is niet een filerijder en strak door een bocht wil ook niet lukken, daarvoor zoek ik dus een fijne w123 zescylinder automaat, daar heb ik vanmorgen mee gereden en dat rijdt effe strakker.
dit is een handschakel vierbak(meer versnellingen heeft ie echt niet nodig).
Antwoord
Als je de W140 maar overslaat......die moet nog ff rijpen...... :lol: :roll:
Antwoord
ik moet eerlijk zeggen dat ik de polar toch echt wel ga missen, maar ik voel er echt helemaal nix meer voor om de fiscus te blijven sponsoren, best wel met een wee gevoel zal ik afscheid nemen van de polar, ik ben echt volledig overtuigd van de technische kwaliteit van deze wagens, dat was ik al, maar als je klassiek gaat en je wilt er "autobahn" kilometers mee gaan draaien dan kom je al gauw op een ster, heden ten dage is het niet meer een kwalitatief hoogstaand product, maar in deze jaren waarin ik ze zoek zijn het nog steeds topstukken hoor.
Er zit echter veel kaf tussen het koren, maar als je goed kijkt en het budget hoog genoeg stelt kom je echt wel thuis met een goeie tegen een redelijke prijs en het heb wat, ik ben echt een beetje huiverig om een oudere volvo aan te schaffen, ik ben zelf monteur en draai voor technische problemen niet gauw mijn kop weg, maar carrosserie is een vak apart en daar begeef ik mij dan niet op. Kosten lopen dan toch al gauw op, en ik wil een smetteloze wagen(plaatwerk dan he!)
Antwoord
Als je een echt goeie wilt, moet je zoals je zelf al zegt, ook flink de knip trekken.......weegt dat op tegen de MRB die je uitspaart?

Zelfs met dure verzekering en MRB, is mijn voorlopige conclusie dat ik in de S60 goedkoper rijd dan in de 264.............

Maar wat de reden ook is: een W126 vind ik altijd een goed idee.... 8)
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)