Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Amsterdam Beijging rally
Sinds 3 dagen onderweg de Amsterdam Beijging rally.

Elke dag te volgen op Rtl7 om 19.50 uur.

Volvo op plaatsen 4 en 5 in het klassement. (2x kattenrug)

Helaas 200 serie niet vertegenwoordigd.

http://www.rtl.nl/programma/AmsterdamBeijingRally/
Antwoord
Ik heb daar ook wat van gezien ja. Jammer dat de 2-serie niet meedoet zoals jij al zei... Sad
lik hier om beetgenomen te worden Big Grin<br />De emoticons hier zijn onderkoeld...<br />[Afbeelding: Megabrendini.jpg]
Antwoord
Ik las ergens dat de inschrijving op een gegeven moment gesloten werd voor Volvo's, Mustangs en nog iets omdat het er teveel werden... :lol: :lol:
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
Sander van Buiten schreef:Ik las ergens dat de inschrijving op een gegeven moment gesloten werd voor Volvo's, Mustangs en nog iets omdat het er teveel werden... :lol: :lol:

Ja ik zou ook niet in een pakweg FIAT 500 meetuffen naar Peking.
Gelukkig pak ik over 2 weken het vliegtuig naar Peking om ze te verwelkomen Tongue Tongue
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
Volgende keer dan maar een volvolvo autotje inschrijven Idea

Maar dan wordt het wel een ESTATE natuurlijk 8)
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Antwoord
Citaat:Volgende keer dan maar een volvolvo autotje inschrijven

Maar dan wordt het wel een ESTATE natuurlijk

Weet je sponsors te vinden? Ik wil wel mee.

Een Amazon had vandaag wat pech door in een wat diepe kuil te rijden. Beschermplaat onder de motor was wat verbogen. Bij andere merken zou de motor wat zijn verbogen :lol:
Antwoord
Robbert242DL schreef:Ja ik zou ook niet in een pakweg FIAT 500 meetuffen naar Peking.

Echt wel Big Grin Big Grin Big Grin , er is een boek van de Peking Eend, aanschaf Fl750 die nagenoeg de hele race op de 2e plek heeft gereden 8)
En dat tussen de betaalde teams waarvan eigenaars werden ingevlogen om te kijken of een stukje mee te rijden.
[img][/img]
Antwoord
Pa van een buurman rijdt mee in een Bentley uit '48 (equipe nr. 2).

Voorlopige conclusie: niet helemaal de ideale auto voor deze tocht..... :lol:
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
persoonlijk zit ik me dood te ergeren aan deze proleten.
wat een padjepeërs,
Citaat:we hebben een humidor laten inbouwen :oops: :roll:
en uiteraard hebben we ook nog "uitdeelsigaren"van mindere kwaliteit mee, die ook wel rookbaar zijn, hoor, maar niet van de kwaliteit van onze Cohiba's en Monte Cristo's
stelletje mafkezen, zeker die dozen en sukkels die geld en tijd teveel hebben en niets met auto's, mechaniek oid hebben.
kijk enkel en alleen naar de auto's, maar met dit type mensen wil ik niet geassocieerd worden Confusedhock: Confusedhock: Confusedhock: Confusedhock:
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
Hear, hear!

De reportages zijn tenenkrommend, het volk extreem fout. Die klojo's met die sigaren waren idd wel het toppunt. Alhoewel die joker die met een haakse slijper wat louvres in de motorkap van z'n CX had gemaakt om z'n koelprobleempje op te lossen ook zeldzaam was...........

Zelfs in de laatste Autoweek werd behoorlijk pissig geschreven. En terecht.

Overigens is de buurman wel een aardige vent. Zijn pa ken ik (gelukkig? :lol: ) niet.
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Volvo Historic Rally Clinic VolvoHRC 6 6.230 23 February 2015, 22:10
Laatste bericht: Laurens Zondag
  ''8 uren van Hellendoorn rally'' dukeGLT 5 5.081 14 November 2013, 11:26
Laatste bericht: Estoque
  Linkedin Classic Rally SFRC 4 4.457 18 April 2011, 13:04
Laatste bericht: Filip
  Beurs Amsterdam Jambon 4 3.384 15 April 2011, 18:02
Laatste bericht: Jambon
  BHV EXpo Rally in Roosendaal volvorider 1 3.368 11 December 2005, 16:59
Laatste bericht: antiekeradio

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)