29 March 2026, 18:01
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 29 March 2026, 20:20 door VolvoV70TeKoop.)
Beste Volvo liefhebbers en sleutelaars,
Met een dubbel gevoel bied ik mijn zwarte Volvo V70 (2.4 vijfclinder) uit 2000 aan. Omdat er voor mij te veel werk in zit is het tijd om afscheid te nemen van mijn geliefde Volvo. De auto heeft de afgelopen 9 jaar trouwe dienst gedaan als 'taxi' voor twee Duitse Doggen. De laatste winter heeft de auto stilgestaan en recent kwam ik er achter dat door een lekkage bij het dak er helaas flinke schimmelvorming in het interieur is ontstaan. Mijn Volvo mag nu naar een kenner die hem weer opknapt voor een volgende ronde of hem als hoogwaardige donor gebruikt.
De belangrijkste gegevens:
Vraagprijs: € 950,- (Of tegen een aannemelijk bod voor de snelle beslisser)
Bij interesse graag een PB!
Om 1 of andere reden kan ik geen bijlagen toevoegen. Ik probeer het vanavond even via de laptop.
Met een dubbel gevoel bied ik mijn zwarte Volvo V70 (2.4 vijfclinder) uit 2000 aan. Omdat er voor mij te veel werk in zit is het tijd om afscheid te nemen van mijn geliefde Volvo. De auto heeft de afgelopen 9 jaar trouwe dienst gedaan als 'taxi' voor twee Duitse Doggen. De laatste winter heeft de auto stilgestaan en recent kwam ik er achter dat door een lekkage bij het dak er helaas flinke schimmelvorming in het interieur is ontstaan. Mijn Volvo mag nu naar een kenner die hem weer opknapt voor een volgende ronde of hem als hoogwaardige donor gebruikt.
De belangrijkste gegevens:
- Kenteken: 46-FG-ZJ (Bouwjaar 2000)
- Motor: 2.4 5-cilinder (motorisch goed)
- Transmissie: Handgeschakeld (de oerdegelijke M56-bak)
- Kilometerstand: ca. 330.000 - 350.000 km (moet het even nakijken maar is 100% NAP)
- Exterieur: Zwart, carrosserie is strak en heeft geen grote schades of deuken.
- Interieur: Moet zeer grondig gereinigd worden (schimmel door daklekkage)
- Technisch: Valt soms uit in lage toeren (zeer waarschijnlijk de koelmiddelsensor/sensor 9125463)
- Onderhoud (in hoeverre ik weet): Voorbanden, remblokken en remschijven voor zijn aan vervanging toe. Distributieriem komt er ook aan
- APK: Verloopt komende maand
Vraagprijs: € 950,- (Of tegen een aannemelijk bod voor de snelle beslisser)
Bij interesse graag een PB!
Om 1 of andere reden kan ik geen bijlagen toevoegen. Ik probeer het vanavond even via de laptop.