Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
whoa
Iemand die deze mooie bak kent (die rechter)?

[Afbeelding: afbeelding0083lo.jpg]
Antwoord
nee, maar het is wel iemand die moeite heeft met lijntjes, of klein van stuk is en een kussentje nodig heeft Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
Dit is de auto van die redactionele narcist die 43x met z'n eigen kop (en auto) in de Volvologisch staat...
Antwoord
die krijg ik niet meer :lol: :lol: :lol: :lol:
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
Hij is ook derde geworden. Of dat over de mooiste Volvo of de mooiste kleurplaat gaat, daar word ik zou gauw geen wijs uit...
Antwoord
waarom niet?
het heet toch Volvologisch? :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: ben helemaal klaar met Henk&Consorten Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
Antwoord
Ik weet van geen Henk. Het blad is wel een stuk mooier geworden, maar je eigen kop er zes keer in zetten en je eigen auto acht keer... dat doe je niet.

[size=9px](Ik wilde er eigenlijk nog iets aan toevoegen over desbetreffend hoofd, maar dat is niet erg aardig... Laten we het erop houden dat hij in een Bradd-Pitt-lookalike-competitie geen hoge ogen zou gooien.)[/size]
Antwoord
....... maar wel een mooie auto........
Volvo 240 GL sedan 1992 (en een DAF 55 variomatic 1970)
Antwoord
Dat dan weer wel.
Antwoord
jezus ... ik sta er ook al in met mijn kop (en kont) zag ik van de week ...
ik ben ook narcistisch als het over mijn auto's gaat maar niet over mijzelf :-) (hoop ik)
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)