30 April 2022, 21:52
Beste allemaal.
Ik verblijf momenteel voor een half jaar in Portugal en kijk hier natuurlijk om me heen naar leuke snoepjes voor straks, als ik weer thuis ben.
Morgen ga ik bij een 1981 245D kijken.
Op de foto’s ziet het er oud maar redelijk uit. Niet afgetrapt. Wel verweerde lak maar c’est ça.
Ik heb de checklist waar op te letten in de hand als ik de auto bekijk. Heb ook wel het eea aan ervaring aangaande 245 maar nog nooit een diesel gehad. Was ik ook niet naar op zoek maar deze staat in de buurt en is te betalen.
Enig idee of de blokken enigszins gangbaar zijn mocht het blok op z’n einde zijn?
Ik kan bij twijfel (even) een compressietest laten uitvoeren.
Hartelijk dank, Hugo
Ik verblijf momenteel voor een half jaar in Portugal en kijk hier natuurlijk om me heen naar leuke snoepjes voor straks, als ik weer thuis ben.
Morgen ga ik bij een 1981 245D kijken.
Op de foto’s ziet het er oud maar redelijk uit. Niet afgetrapt. Wel verweerde lak maar c’est ça.
Ik heb de checklist waar op te letten in de hand als ik de auto bekijk. Heb ook wel het eea aan ervaring aangaande 245 maar nog nooit een diesel gehad. Was ik ook niet naar op zoek maar deze staat in de buurt en is te betalen.
Enig idee of de blokken enigszins gangbaar zijn mocht het blok op z’n einde zijn?
Ik kan bij twijfel (even) een compressietest laten uitvoeren.
Hartelijk dank, Hugo
huidige auto's:
Portugese Toyota Corolla scheurbak 1988
Camper Iveco Turbodaily 1979
Voorheen:
Amazon '68, 245 combi fabrieks-VAN '86, 245 combi homebrew-VAN '88, 245 B21ET '83, 245 B21A '76, 245 B21A ‘78, 740 combi '88, 850 combi '96, 2x 940 B230F ‘97 en V70 170pk ‘01
Portugese Toyota Corolla scheurbak 1988
Camper Iveco Turbodaily 1979
Voorheen:
Amazon '68, 245 combi fabrieks-VAN '86, 245 combi homebrew-VAN '88, 245 B21ET '83, 245 B21A '76, 245 B21A ‘78, 740 combi '88, 850 combi '96, 2x 940 B230F ‘97 en V70 170pk ‘01