Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
kabinet balkenende gevallen
=D> =D> =D>

Een beschamende vertoning, met een minister verdonk die op had moeten stappen, omdat ze recht door zee alles bij elkaar liegt.
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord
precies, had al veel eerder moeten gebeuren! :oops:
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
hmm, ik wil me niet in de discussie mengen, maar hier schieten we niets mee op. ik zie wouter bos nu al lachen :roll:
zeker om zo iets onbenulligs... na ja, whatever, voor de interessante dingen moet je toch in duitsland oid zijn. tot ziens!
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
wel triest dat 90% van onze geweldige bevolking destijds Verdonk wilde hebben om de 'allochtonen' aan het pakken, nadat iedereen aangestoken was/is door de imitatie-Filip(de naam zegt niet alles)-de-Winter-club-uit-Rotterdam en dan nu met z'n allen weer huilen dat ze zo streng is,..... Sad

kunnen we niet een Volvolvo partij oprichten?
een paar partijpunten:

-alle vluchtelingen welkom
-goedkope brandstof/wegenbelasting voor auto's van 15 jaar en ouder
-3 daagse verplichte werkweek
&quot;Nostalgie is niet meer wat het geweest is&quot;<br /><br />- 240 DL estate Diesel '89 -weg<br />- 240 DL sedan 2.3 '86
Antwoord
Filip schreef:-alle vluchtelingen welkom
-goedkope brandstof/wegenbelasting voor auto's van 15 jaar en ouder
-3 daagse verplichte werkweek

Ik vind drie dagen wel wat veel, maar verder...
Antwoord
Blij dat dat stelletje struikrovers eindelijk de laan uitgetrapt worden. Jammer dat ze ÃÂr nu al zo'n tering bende van gemaakt hebben.. Hopen dat onze linkse kameraden ( Big Grin ) de rotzooi nog op kunnen ruimen!
Antwoord
HET bewijs dat Jan-Peter geen daadkrachtig leider is. Anders had hij dit wel in goede banen geleidt. Maar wie gaat het straks doen!?
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Als ik niet beter wist zou ik denken dat het hier over politiek ging...
Antwoord
lj_dekker schreef:Blij dat dat stelletje struikrovers eindelijk de laan uitgetrapt worden. Jammer dat ze ÃÂr nu al zo'n tering bende van gemaakt hebben.. Hopen dat onze linkse kameraden ( Big Grin ) de rotzooi nog op kunnen ruimen!

Helaas, hier kan ik het niet mee eens zijn!
Ik vind dergelijke opmerkingen op een informatief forum niet door de beugel kunnen. Hoewel ook ik geen fan ben van bepaalde politici in dit kabinet was het geen stelletje struikrovers, Daarnaast is de opmerking eruit trappen al helemaal niet aan de orde.
Sorry maar nogmaals: zo'n opmerking kan niet!

Helaas is het vanwege een onnozel geval zo ver gekomen, dat dit kabinet gevallen is. En gaat een ander straks met de resultaten pronken? We zullen het wel zien in oktober.
olvo For Life, Vanaf de Jakob tot de 480
Antwoord
Ach, zo extreem bedoel ik het toch ook weer niet. Die smilie staat er niet voor niets tussen (Al zit een regering welke er voor zorgt dat ons zorg systeem naar z'n grootje helpt en iraanse homo's terug naar Iran wil sturen etc etc wel dicht tegen de term struikrovers aan.. Big Grin ).
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: