Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
volvoloos
YEAH PP!!! BACK ON TRACK! :-)
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Haha, goed bezig PP..............
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
Eerst zien dan geloven.... :lol:
Weer op eBay gesnuffeld zeker? Uit welke bananenrepubliek moetie komen 8) Big Grin Big Grin
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
nee, gewoon Nederlandsch Big Grin Big Grin Big Grin
en NIET op een veilingsite :lol: (niet eens internet Big Grin Big Grin )
ook nog naar een Turbo kijken, geloof me, wil weer een Bolbo, en MOET een GLT zijn :lol: :lol: :lol: :lol:
[size=9px]besides, verzamelkoning, mijn voitures RIJDEN!!! ondanks 86 jarige leeftijd Big Grin Big Grin :lol: :lol: Tongue [/size]
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
PP schreef:mijn voitures RIJDEN!!!

AUW AUW :lol: :lol: Big Grin
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
mijne rijden ook hoor...starten...lopen. Ook al staan ze soms maanden stil. 8)
Antwoord
PP schreef:nee, gewoon Nederlandsch Big Grin Big Grin Big Grin
en NIET op een veilingsite :lol: (niet eens internet Big Grin Big Grin )
ook nog naar een Turbo kijken, geloof me, wil weer een Bolbo, en MOET een GLT zijn :lol: :lol: :lol: :lol:
[size=9px]besides, verzamelkoning, mijn voitures RIJDEN!!! ondanks 86 jarige leeftijd Big Grin Big Grin :lol: :lol: Tongue [/size]

Ik weet nog wel een GLT te staan die weg mag :roll: :roll:
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
hebbietrekhaak??? Tongue
en Quantacosta??
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
ja, verpats die GLT maar aan PP, Robbert. Knutselt hij m wel weer OK en hup, weer marktplaats op...klaar is kees. :lol:
Antwoord
Big Grin Big Grin Big Grin te laat,
PP heeft een 245 GL, Amerikaanse uitvoering Big Grin Big Grin B23, 1984, automaat, stuurbekrachtiging 223.000km op benzien Big Grin Big Grin Big Grin
foto's volgen
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)