Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo240Estates
#11
Als een installatie eenmaal is gekeurd op G3, blijft ie dat dan ook?

Vinden er daarna nog (periodieke) keuringen plaats? En dat dan bijv. een slimme keurmeester eens constateert: "Hee, da's helemaal geen G3!"

Ik zou 't zuur vinden als ik ineens 't niet-G3 tarief zou moeten betalen.

Volgens de rekentool van de belastingdienst voor gewichtsklasse 1251 t/m 1350 betaal je:
LPG: 358€ per kwartaal
LPG G3: 241€ per kwartaal

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5S) met Tapatalk
244 GL '86 B230A - Berend - verkocht 2019
244 GL '90 B230F - Berend II - verkocht
245 DL '76 B21A - Berend Jan - verkocht
V70R '98  - verkocht
244 GLT '84 
Antwoord
#12
Bij mijn weten staat dat niet in het rijtje te keuren kenmerken, wie gaat zich er dan druk over maken? Het is een belastingtechnische kwestie, als er al iemand bij de Belastingdienst het verschil weet tussen G2 en G3 staat die persoon hopelijk niet al te vaak langs de weg.
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord
#13
Mijn gasboer ziet dit wel vaker; heeft volgens hem nog nooit een probleem opgeleverd. Zou ik me niet druk over maken als ik jou was.
[Afbeelding: avatar.png] [Afbeelding: gle.JPG]

Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]
Antwoord
#14
Ik heb 'm gekocht! Zal ff een nieuw topic aanmaken zodra ik hem hier thuis heb staan

https://www.autoscout24.nl/aanbod/volvo-...50040afe64

Nu m'n huidige 244 in de verkoop. Iemand interesse? Big Grin

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5S) met Tapatalk
244 GL '86 B230A - Berend - verkocht 2019
244 GL '90 B230F - Berend II - verkocht
245 DL '76 B21A - Berend Jan - verkocht
V70R '98  - verkocht
244 GLT '84 
Antwoord
#15
Da's gaaf. Blauw met blauw, en blauw.
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord
#16
Had die bekleding ook in mijn vorige 240. Erg chique!
[Afbeelding: avatar.png] [Afbeelding: gle.JPG]

Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]
Antwoord
#17
Het is echt de 2.0 versie van m'n huidige bak. Dit is de Pullman bekleding, toch?

Ff iets praktisch. Bestaan er dakdragers voor de 244? Ik zie ze op de 245 regelmatig voorbij komen. Ik mis nu wel de ruimte in m'n kofferbak. Zeker met vakantie gaat dat krap worden.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5S) met Tapatalk
244 GL '86 B230A - Berend - verkocht 2019
244 GL '90 B230F - Berend II - verkocht
245 DL '76 B21A - Berend Jan - verkocht
V70R '98  - verkocht
244 GLT '84 
Antwoord
#18
(20 May 2019, 12:32)Hanatarash schreef: Ff iets praktisch. Bestaan er dakdragers voor de 244? Ik zie ze op de 245 regelmatig voorbij komen. Ik mis nu wel de ruimte in m'n kofferbak. Zeker met vakantie gaat dat krap worden.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5S) met Tapatalk

Ja, alleen losse die op de goot passen. Niet als geschroefde versie.
Die losse kan je voor alle oude auto's gebruiken, mits deze breed genoeg is. Die poten zijn in/uitschuifbaar, maar die van een oude Fiësta komt, past waarschijnlijk niet.(poten te kort)
Volvo 244 DL - B21A - 1976  ____ Volvo V70 - 2.5 20v - 1998 (daily) ____  Lid van het Volvo 240-260 Register sinds 2012
[Afbeelding: OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg]
Antwoord
#19
Die van IKEA natuurlijk, passen altijd!
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)