Berichten: 2.929
Topics: 52
Lid sinds: Oct 2005
Drie grijze auto's met zwart leer... Het exemplaar uiterst links is natuurlijk het mooist, maar die andere twee mogen er ook best zijn.
Deze mocht er om kleurtechnische redenen niet naast staan:
Ik mocht ook nog even een stukje meerijden in de SM en de Porsche:
(sorry voor de knie)
(De foto van 275 is mislukt...)
Berichten: 297
Topics: 7
Lid sinds: Jun 2006
Goh, ik zie dat een 911 dus echt sneller is dan mijn Polartje, haha.
Mooie collectie autoôs zo. Een 240 staat er sjiek bij.
Misschien maf, maar ik vind zoôn SM toch wel de grootste nekkendraaier. Laatst stond er eentje in een parkeergarage, en zelfs zoôn betonnen omgeving verandert ineens in een museum. Schitterend spul.
Rijdt dat trouwens nog een beetje, zoôn Cruijjff-mobiel?
40 Polar, B200F, MY91, kleurtje 130
Berichten: 2.929
Topics: 52
Lid sinds: Oct 2005
De Porsche was een behoorlijke adrenalinekick, de bob in de Efteling was er niets bij toen hij de snelweg opdraaide en 275 is echt hard (hij kan geloof ik 320, maar daar was het land te klein voor), de rest staat gewoon stil... maar als ik mocht kiezen, dan werd het toch echt die SM. Komt ook heel best van zijn plaats, prachtig geluid, en het deint zo heerlijk over de weg.
Berichten: 1.404
Topics: 41
Lid sinds: Mar 2005
doemijookmaardieSM

8)
veel cooler en leuker dan een Porsche( of het moet een oude 911 zijn)
hebben laatst ook LPG ingebouwd bij een SM, maar die had er een reguliere DS motor,2.3 inzitten :lol: :lol: zie je aan de buitenkant niet
maar Maserati was niet echt een betrouwbare motor, helaas

wat is die rode?? een E-type??ook leuk, zeker series III met V12 :lol:
orte Bochtenridder

& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Berichten: 2.929
Topics: 52
Lid sinds: Oct 2005
Ik heb ook niks met Porsches, maar het was wel erg leuk voor een keertje. Van 0 tot 200 in 10 seconden in de automaatstand, ongelofelijk. Ik ga nooit meer te hard rijden - wat ik toch al bijna nooit deed - want die paar kilometers slaan echt nergens op...
De Maseratimotor was onbetrouwbaar, inderdaad, maar alle onbetrouwbare factoren zijn geelimineerd bij deze... hij is gewoon nieuw. Ik denk dat we daar ook wel 200 mee hebben gereden maar daar heb ik eigenlijk niet zo op gelet. Zeer comfortabel. En je ziet het niet, nee, een DS-motor in een SM, maar je hoort het wel meteen...
De E-type V12 bewaren we nog even voor de volgende keer (de eigenaar dacht eigenlijk dat ik daar ook al eens in had gezeten, maar dat is niet zo.).
Berichten: 1.846
Topics: 49
Lid sinds: Apr 2005
Ik sluit me graag aan bij de vorige sprekers: allemaal mooi spul, maar de SM is voor mij de topper! WAT een mooi ding!
Heb bij Jaap v.d. Broek (specialist in de buurt van Zwolle) eens staan huilen over een azuurblauwe met camel-leer. Was van een KLM-piloot en voor een godsvermogen gerestaureerd. Foutje bij de motorrevisie (details heb ik niet onthouden) deden het ding na 10 km in de fik vliegen en half uitbranden............. :oops:
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Berichten: 2.929
Topics: 52
Lid sinds: Oct 2005
Zal ik nog maar een paar plaatjes van de SM plaatsen dan?
Berichten: 1.404
Topics: 41
Lid sinds: Mar 2005
:lol: graag
orte Bochtenridder

& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Berichten: 1.846
Topics: 49
Lid sinds: Apr 2005
JA!
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Berichten: 227
Topics: 0
Lid sinds: Apr 2005
Jaaaaaaaaa ik ben gek op die SM.
Dat is eigenlijk, heel diep in mijn hart, mijn droomauto.
olvo For Life, Vanaf de Jakob tot de 480