Vandaag mijn Volvo Polar uit '92 geschorst. In de verwachting dat iemand er in zijn geheel of in onderdelen nog plezier aan beleeft. Heeft me nooit in de steek gelaten, ben eerste eigenaar, volledige geschiedenis aanwezig. Je kunt er zo weer mee wegrijden. Erbij: een nieuwe achterbumper, een (blauw) zijpaneel en een achterlicht. Heeft nog APK tot 18 febr. '17. Banden van vorig jaar. Je krijgt het Haynesboek erbij en de originele map met rekeningen en originele folders. Gaat alleen in zijn geheel weg voor....€ 400,- Dit aanbod staat alleen op dit forum. Bel naar ...helaas...verkocht...Staat in de buurt van Purmerend. Bel me en ik stuur je wat foto's.
|
Polar 240
|
|
30 June 2016, 19:25
Dat is geen geld. Als de auto goed is.
Graag zien we wat foto's om te zien in welke staat de auto verkeert.
30 June 2016, 21:52
Na 24 jaar trouwe dienst is hij nu verkocht. En ja, wanneer is een auto goed. De een gaat af op een mooie buitenkant, de ander kijkt naar de technische staat. Je kunt er zo weer mee op vakantie. Ik heb veel plezier gehad van de kennis op deze website. Vandaar dat ik met genoegen kan melden dat hij nu ook bij 1 van jullie goed terecht is gekomen.
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|
Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)