Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vloerbedekking
Bruin, liefst van een 100-serie, anders 200-serie..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Die heb ik waarschijnlijk nog wel ÃÃn of twee over van mijn 142's, maar ik weet zo niet in welke staat ze zijn, dat zou ik vanavond even moeten checken.

Moet het kant-en-klaar zijn, of zou je het tapijt ook zelf willen komen verwijderen?
Antwoord
als het netjes is wil ik dat nog wel komen doen hoor.. je mag het ook meebrengen naar Ophemert..
Antwoord
Ja, maar dan moet ik die hele auto uit elkaar schroeven en daar heb ik geen zin in Wink

Zal even wat foto's schieten voor het weer gaat regenen.

Edit: hmmm, never mind. De auto's hebben een bruin interieur en ik dacht dat de vloerbedekking ook bruin zou zijn, maar die is dus zwart. Is ook een soort rubberachtig spul, in plaats van stof/vloerbedekking.
Antwoord
en is dat rubber nog heel..?
Antwoord
Zo ver ik kan zien wel... degene die los ligt en uit de "goeie" 142 komt is in slechte staat zag ik gisteren al. Die nog in de donorauto zit kon ik gisteravond in de schemer niet goed zien, maar lijkt nog redelijk netjes.

Maar ik ben van plan om zeer binnenkort die donorauto op te gaan ruimen en deels te demonteren om wat onderdelen te gaan verkopen en dan zal ik het voor je checken.
Antwoord
Haal bij de Kwantum een stuk tapijt en snij het dan zelf. Kan je de pasvorm ook nog verbeteren.
Groeten van Frans
Antwoord
Ik heb er eentje over, laat maar wat weten bij interesse. Mag voor een klein prijsje weg.
Antwoord
Barracuda_82 schreef:Zo ver ik kan zien wel... degene die los ligt en uit de "goeie" 142 komt is in slechte staat zag ik gisteren al. Die nog in de donorauto zit kon ik gisteravond in de schemer niet goed zien, maar lijkt nog redelijk netjes.

Maar ik ben van plan om zeer binnenkort die donorauto op te gaan ruimen en deels te demonteren om wat onderdelen te gaan verkopen en dan zal ik het voor je checken.
thanks..
Antwoord
Mark244 schreef:Ik heb er eentje over, laat maar wat weten bij interesse. Mag voor een klein prijsje weg.
vloerbedekking of rubbel..?
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Zwarte of donkerbruine vloerbedekking 200 Jambon 0 1.522 22 May 2017, 23:53
Laatste bericht: Jambon

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)