20 March 2016, 22:42
Citaat:laten we het aub gezellig houden hier. Zodat het forum de uitstraling heeft net als onze auto's. niet snel, niet patserig, niet brutaal.
Helemaal mee eens!
Citaat:echter het verbaast mij te lezen dat er kennelijk al een paar maanden kritiek is op moderatoren.gek, (nog) niks van gemerkt. Voorbeelden?
Citaat:ik zie hier toch ook bijvoorbeeld een blauwe 244, die van 1978 zou zijn...
Ik zie nu trouwens dat de plaatser van die advertentie ook moderator is...misschien een reden temeer even een en ander toe te lichten, Rob.
Als mod let je natuurlijk (zoveel mogelijk) op het naleven van de regels, maar ook ik zit niet 24/7 op het forum.
Als er keer op keer een advertentie voorbij komt met (in mijn ogen de smoes): foto's plaatsen lukt niet, dan denk ik bij mezelf: lees even de regels en zoek ook eens even naar eventuele handleidingen over hoe een foto te plaatsen (want die zijn er wel degelijk).
Er worden hier dagelijks -tig posts geplaatst met vele foto's; waarom lukt het die mensen dan wel?
Als dan iemand een advertentie plaatst voor een auto van dik 5 cijfers en dan niet de moeite neemt om ook maar een link te plaatsen, dan zet ik daar mijn vraagtekens bij.
(Ook omdat je toen nog geen credits had opgebouwd met (toen nog maar) 9 posts of zo geloof ik.)
Vervolgens wordt er dan vrij snel weer een ad geplaatst (van in dit geval de '78-er), alweer zonder foto's.
Als goed gebaar plaats ik dan de foto's om te laten zien dat het echt 2 seconden werk is (klik en sleep).
Ik heb toen in de haast niet gezien dat dit geen '78-er kan zijn, mea culpa.
Daar is de mod-knop dan ook voor; je kunt dan een moderator bereiken om "verkeerde" posts te melden.
Je had deze dan ook kunnen gebruiken.
Citaat:Respect voor de modeatoren die hun vrije tijd er voor opofferen om dit forum in stand te houden.
Thanx!
![[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]](https://images.cdn.circlesix.co/image/uploads/posts/2016/06/84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif)