Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S60
Geloof dat de viercilinders zowieso een stuk betrouwbaarder/bedrijfszekerder zijn dan de PRV's; denk dat je de verkeerde opgeruimd heb, Sander :lol:
Antwoord
Divadi schreef:Geloof dat de viercilinders zowieso een stuk betrouwbaarder/bedrijfszekerder zijn dan de PRV's

Daar doelde ik ook op, vooral. Maar in het algemeen - los van de geluk/pechfactor - zijn de jongere 200's toch ook wel beter?
Antwoord
Motoren, aandrijflijnen, etc. zijn niet veel anders en buiten dat ze een klein beetje minder roesten hebben ze toch ook wel vaak dezelfde kwaaltjes...
Antwoord
Sander, dit is wel een complete auto.
Wel een 5 pitter maar toch...
Kost niet teveel, en distr. al gedaan

Leuk voor erbij ! :lol: :lol:

http://autos.tweedehands.net/volvo/volvo...ntrol.html
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord
Ik geloof dat die vroege modellen 850's aardig veel problemen hebben en dat lijkt me nou niet wat voor Sander op dit moment..
Antwoord
Ja hallo, als je geen risico wil lopen moet je een nieuwe subaru met 3 jaar garantie kopen,
dan kom je niet voor onverwachte dingen te staan.

gebruikt is altijd een gok.
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord
John242 schreef:gebruikt is altijd een gok.

De ene gok is groter dan de andere.

@ Sander, doe wat jij denk dat je moet doen, over een paar jaar weet je of je het goed gedaan hebt :wink: :lol:
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
lj_dekker schreef:Ik geloof dat die vroege modellen 850's aardig veel problemen hebben en dat lijkt me nou niet wat voor Sander op dit moment..

het enige probleem dat 850's hebben is dat de airco wel eens de geest kan geven. Maar ja, dat gebeurt bij de 900's ook, en MB's en BMW's... Die eerste merk je dat bv dashboard wat meer kraakt maar ook daarvan ken ik er meerdere met +400000km
Voorheen:lid Volvo 850 Club - Volvo 850 2.0 Sedan 1995 / lid Volvo 300 Club - Volvo 343DL CVT 1978 / 360GLS B19A 1983 / Nu: V70 2.4 AT MY 2002 & Buick Special Trunkback Sedan 1937
Antwoord
He Sander of je een S60 moet nemen weet ik niet, je zou ook een S70 kunnen overwegen. Maar dat blijft natuurlijk ook een kwestie van smaak natuurlijk.
Je zit alleen 's ochtends met een probleem, welke zou ik nemen? De 264 of de S (whatever)

O ja ik las de reacties even snel door, vwb de onderhoudskosten van een nieuwerwetse voorwielaandrijver met vijfpitter t.o.v. een 200, ik ben minder kwijt voor een S70, zekerste weten en ook heel wat!
En als ik naar jou uitgaves kijk van je 264 denk ik dat het bij jou eender zal zijn.

Veel plezier met je testritjes en gelukkig hou je de 264 (tenminste voorlopig)

Groet
Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Antwoord
je kan het misschien nog ff afwachten

dan komt de XC50.
dat lijkt me wel een tof bakkie 8)
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)