Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S60
mado schreef:het blijft natuurlijk hoe dan ook een Volvo, dus nooit verkeerd.

Mwah...
Antwoord
Je hebt het ook niet makkelijk de laatste tijd, hè Sander?! Wat haal je je toch weer op je hals? Zo'n semi-net-niet-directiebak vind ik echt (nog) niet kunnen, maar inderdaad een dikke 850, V- of S70 dan (al) weer wel (maar dat is natuurlijk MHO)...

Sterkte met je besluit (dat kan uiteindelijk niemand voor je maken)...

Cheerz!
Antwoord
Ho Sander STOP!

Even gaan zitten beste jongen. Goed tot rust komen.
En gaan nadenken.

Waarom wil je dit? (Doel / motivatie / reactie op verleden)

En hoe wil je dit realiseren? (doel / motivatie / toekomstverwachtingen)

Je hebt een paar rotervaringen met je droombolide achter de rug. En je bent geen sleutelaar. Maar wel liefhebber pur sang.

Mijn tips van de dag:
- Uithuilen en het 264 pad weer opnemen.
- 264 aanhouden als weekend auto. En er iets goedkoops (dus waarschijnlijk eerder Japans dan Volvo) bij naast nemen voor die paar km van Grun naar GAS-village.

Veel sterkte in deze moeilijke periode.
Gegroet,

Erik

Na 11 jaar nu zonder Volvo
Antwoord
=D> Dat zijn wijze woorden; neem ze ter harte Sander [-X
Antwoord
neem gewoon (mijn) een GLT die goed is Big Grin Big Grin
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
ja..mado, maar wat je dan weer wel hebt. Een oudere wagen met toch wel een kans op meer onderhoudt. Ik snap wel wat Sander wil. Gewoon geen gezeik en eens in het jaar een klein rekeningetje bij de garage. Dat kan denk ik het beste met een jonge auto. Ik heb zelf ook laatst zo zitten denken. En kom dan ook uit op een S60 met LPI. Volgens mij helemaal niet zo raar.

Enige is dat je je klassiekermoraal ff aan de kant zet daarmee. Maar als dat voor Sander de mogelijkheid is de 264 lekker als 2de auto te houden zeg ik DOEN. Beter dan de 264 verkopen en iets heel totaal anders doen.

maarr.....scimitar heeft ook goede argumenten waar ik me bij kan vinden. Nogmaals, het is ook je eigen gevoel natuurlijk.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Om bovenstaande redenen (geen gezeik, (weliswaar niet zo heel erg) kleine rekeningen) heb ik mijn Peugeot 404 weggedaan en rij ik nu Volvo 240...
Antwoord
conclusie; je kan geluk hebben, je kan pech hebben...maar uiteindelijk is een volvo toch altijd het betrouwbaarst (en goedkoopst?)
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
TheSaint77 schreef:conclusie; je kan geluk hebben, je kan pech hebben...

Lijkt me geen juiste conclusie (hoewel het natuurlijk wel waar is). We kunnen toch wel stellen dat een 245 van 1992 zoals ik die bijvoorbeeld heb betrouwbaarder, bedrijfszekerder en dus goedkoper is dan een 264 van ruim tien jaar ouder?
Antwoord
Dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Als jij nou net pech hebt met die 245 dat er vanalles aan de knoppen gaat, want dat ís gewoon toeval, je weet niet wanneer het naar z'n grootje gaat terwijl jij een auto van 10 jaar jonger hebt. Misschien is die 264 wel nÃÂt iets beter onderhouden.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)