Topics: 2
5 December 2015, 00:54
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 5 December 2015, 19:27 door nsadeklein.)
Beste volvofanaten,
Ik ben op dit moment op zoek naar een afdekhoes/rolhoes (wat is de naam?) voor de achterbak van mijn 240. Ik ben erg benieuwd of er veel mensen zijn die zo'n hoes gebruiken en of iemand me hier aan kan helpen of een tip kan geven waar ik deze het best kan vinden!
Ik hoor graag van jullie.
AANVULLING: Ik heb geen derde remlicht en ben op zoek naar een zwarte rolhoes.
^Niels
Topics: 20
Zal je ongetwijfeld zelf al gekeken hebben: er werden er laatst een paar aangeboden op marktplaats. Misschien zijn die er nog? Ik heb zo'n hoes en vind het wel erg prettig dat je niet alles in de kofferruimte ziet liggen en het dempt ook nog wat geluid.
Jaa houd marktplaats in de gaten inderdaad.
Goed om te horen!
Topics: 125
Bij je zoektocht moet je wel opgeven welke kleur je wenst en of je een 3e remlicht in de volvo heb.
Topics: 17
Goeie aanvulling inderdaad Skidje. Geen derde remlicht en ik zoek naar een zwarte.
Topics: 20
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderde...ousPage=lr
Wel even kijken of het bevestigingsmateriaal er bij is (twee ronde schijven waar je de rolhoes inschuift, twee haakjes voor in de d-stijl en schroeven om 'm te monteren.
5 December 2015, 21:12
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 5 December 2015, 21:18 door nsadeklein.)
Dank Wijnand, ik kwam hem net tegen. Heb contact met de man!
Ook goed om te weten welke bevestigingsmaterialen ervoor nodig zijn. Heb er nog geen van dichtbij in een 240 kunnen zien.
Tips blijven zeer welkom want ik ben nog niet voorzien. Bedankt voor jullie reacties tot nu toe