Topics: 9
M46 heeft toch gewoon een standaard lager?
En rij je zelf met een b230 m90? Met een lager? Want volgens mij haalt de prise as het krukas niet eens, is ook te zien op de foto van Nick
Topics: 52
Geen b230, een b21et met m90.
Topics: 11
Amazon 16v schreef:Klopt origineel zit er een massief busje. Ik ga ervan uit dat de prise as daar niet in ligt, kun je het busje net zo goed weg laten zou ik zeggen..
Altijd mooi dit soort reacties... Busje zit er voor jan stront? Heb nog nooit een auto gezien die geen prise-as lager heeft .
Topics: 9
pieterveenstra schreef:Altijd mooi dit soort reacties... Busje zit er voor jan stront? Heb nog nooit een auto gezien die geen prise-as lager heeft .
Een lager heeft de m90 sws niet. En dat de prise as steun zoekt in een vast busje in de krukas klinkt voor mij niet logisch..
2 draaiende stalen dingen die niet altijd dezelfde snelheid hebben, als dat elkaar zou raken zou je altijd iets van slijtage moeten zien..
Topics: 11
Topics: 16
Zijn echt wel bakken met korte price as die niet steunen in de krukas, in ieder geval bij voorwielaandrijvers meerdere keren gezien...
Topics: 21
pieterveenstra schreef:Altijd mooi dit soort reacties... Busje zit er voor jan stront? Heb nog nooit een auto gezien die geen prise-as lager heeft .
lol, ik zei dat ook bij de dealer, Die gaven aan dat dit er idd voor niks zat. Dus hoogstwaarschijnlijk zit er dus niets. Bij de dealer konden ze ook niks vinden in VIDA wat er in zou passen waardoor de as ondersteund is. Voor de zekerheid had ik toch een bus laten bestellen maar deze past in de verre verte niet.
Topics: 40
Ik heb zaterdag bij mijn B230FK gekeken (moest krukaskeering vervangen) en in ook in mijn FK zit geen lagertje (heeft een M90 achter gezeten in de 940). Zit een massieve bus die vastzit met een C-ring.
Ik heb een lagertje liggen dat daar in hoort/kan en die heeft precies de zelfde afmeting al de bus.
Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo
Topics: 21
Ik weet niet of ik deze vraag hier moet stellen, ik probeer het eerst hier.
Omdat de originele HoofdRemCilinder niet meer past ben ik opzoek naar een ander. Nu heb ik die van een Amazone bekeken en die zou waarschijnlijk ook kunnen passen. Plug en Play zeg maar.
Heeft er iemand wat maten van dit type HRC.
- De lengte
- Steek bout gaten
- Diameter om aan te sluiten op rembekrachtiger.
Topics: 39
Belangrijker is om te weten hoeveel volume die wegpompt. Dat moet ongeveer gelijk aan de 240 hrc zijn.