Topics: 73
Ik zoek nog een set nette Virgo velgen. Mijn huidige gemonteerde set is niet meer zo netjes. Wellicht iemand die een nette of verse gecoate set heeft en deze wil inruilen op de mijne?
( Niet geschoten is altijd mis )
Liefst ergens in het Zuiden des lands.
Topics: 55
Misschien een heel lompe vraag, maar waarom zou iemand zijn nette, net gecoate velgen inruilen op velgen die minder mooi zijn? Betaal je bij, of wat levert het de andere partij op?
Je kunt overigens ook je eigen velgen laten herstellen/coaten. Alleen coaten is zo duur niet denk ik.
Is helemaal geen lompe vraag. Zeker, huidige set laten coaten/spuiten kan ook. Dan moeten ze eraf, banden eraf, iets anders zoeken/kopen om tijdelijk mee te rijden, poedercoaten cq spuiten, banden er weer terug op, balanceren, klaar. "Goedkoop" gaat dat niet zijn als je alles bij elkaar optelt.
Natuurlijk wil ik iets bijbetalen.
Ik heb zelf ook al eens een set velgen verkocht, met inruil van een set mindere mooie. Om iemand een plezier te doen. Ik gebruikte de velgen niet.
Topics: 15
Zou dit een optie zijn voor jou?
http://volvolvo.nl/threads/17725-Te-koop...lampen-etc
Mijn setje kopen, je eigen velgen laten opknappen? Daarna kun je die altijd nog weer doorverkopen.
Gegroet,
Erik
Na 11 jaar nu zonder Volvo
Topics: 256
Erik, je hebt mail!
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Ik denk dat ik dan toch maar op zoek moet naar een set Virgo velgen. Ruilen wordt hem niet.
Dus mocht iemand wat hebben (liefst zonder banden of met 195-60-15 banden die ok zijn) dan hoor ik dat graag.
Groeten,
Jos
Topics: 18
Er ligt een volgens mij mooi setje bij Estate Services voor e 125,=.
V70 D5 Summum '12, 240 GLT Estate aut. '90, Citroen BX GTi '89 en ook nog een Peugeot 404 berline '64!
Dank je wel voor de tip! Heb ze besteld.
Inmiddels ook al op het wereldwijde web gezocht naar poedercoaters in Limburg en omstreken. Prijzen rond de 55euro per stuk excl. herstellen stoeprandschades en ex de BTW.
Zijn er mensen met ervaringen/tips/prijzen inzake een poedercoater bij mij in de buurt?