30 July 2015, 18:07
ok, het hoort zo, zal wel een overblijfsel zijn uit de tijd dat de voorouders een ander blok hadden.. zo hangt ie dus in het midden..
|
Het is geel en het.. V1.2
|
|
30 July 2015, 18:07
ok, het hoort zo, zal wel een overblijfsel zijn uit de tijd dat de voorouders een ander blok hadden.. zo hangt ie dus in het midden..
30 July 2015, 19:00
frox schreef:Is dat steuntje niet van je katterug?Nee die zijn van ijzer.. Maar het hoort zo heb ik inmiddels ontdekt..
31 July 2015, 00:25
heb ik dus nodig, de juiste maten voor de 8-gats krukaslagers, en de opboordiameter voor de B21 zuigers.. liefst een documentje waar eea instaat..
31 July 2015, 07:52
Joost Buiting op volvokv is daar recent mee bezig geweest. Mss dat hij een goedenbron kan zijn.
31 July 2015, 08:26
skidje schreef:Joost Buiting op volvokv is daar recent mee bezig geweest. Mss dat hij een goedenbron kan zijn.ja ben al aan het lezen idd, zal um eesn bellen, ik heb bij hem ook de electrische stuurbekrachtiging gekocht. (hÃ, nog iets om in te bouwen..)
1 August 2015, 18:12
Gatfer...
...deze schakelaar heb ik niet eerder op zo'n staatr gezien, de standaard achteruitrijschakelaar zit er onder en werd gebruikt.. ...die is ook aan z'n eind.. Opa heeft een zware linkervoet gehad bij het parkeren denk ik.. ...hoonsporen genoeg denk ik zo, 143 dkm..
1 August 2015, 19:29
Dopski schreef:mooi werk! Heerlijk weertje voor.Ja en verder een beetje onderdelen gereinigd, volgende wk de motorruimte onder handen nemen, eigenlijk moet er aan de binnenschermen gelast worden achter de scharnieren. Hij heeft zo z' n plekken, maar ontstaan door steenslag en niet door zout..! De bodem ziet er geweldig uit trouwens.. De 'nieuwe' motor zal nog even op zich laten wachten, alles wordt 'tussendoor' uitgevoerd om zo de prijzen te drukken.. En dat komt weer ten goede aan de aparte 'B22' toevoegingen en onderdelen..
1 August 2015, 19:43
Koffiemolen genaamd M40 er ook onder vandaan?
Welk blok komt er nu eigenlijk terug. Een tijdelijk reserveblok of een nieuw brouwsel B22? |
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|
| Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
| Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
| Het is geel en het.. | Jambon | 16 | 11.584 |
2 November 2014, 13:42 Laatste bericht: Jambon |
|