Topics: 21
Ja zelf even steuntje tekenen en laten frezen, is geen rocket science!
Ooit met driften tegen een boom tot stilstand gekomen. Mss dat ik de foto nog op de pc heb staan, stonden eerst op forum via imageshack. We hebben toen de auto al flink moeten fatsoeneren
Sent from my iPhone using Tapatalk
Topics: 11
Topics: 9
Nee zijn geen Boxster klauwen.
Deze destijds nieuwe klauwen hadden 1 dag Niederrhein meegemaakt (!)
DennisvdB schreef:Nee zijn geen Boxster klauwen.
Deze destijds nieuwe klauwen hadden 1 dag Niederrhein meegemaakt (!)
? wat weet jij wat ik niet weet. Ik weet dat ze van een evo 6 of 7 afkomen en idd te warm zijn geworden.
30 June 2015, 23:16
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 30 June 2015, 23:27 door nick740.)
Zo de afgelopen weken were wat gedaan. Zo heb ik een originele 244 turbo van een kamaraad leeg getrokken voor onderdelen. Auto lag in de kreukels. Ook een setje Koni geel in ruil voor onderdelen.
Ook is de auto naar de richter.
Daarnaast al wat rondgekeken voor beugels om de brembo remklauwen te monteren. Weet iemand waar ik de specs van de R klauwen van Volvo kan vinden dan weet ik namelijk of de bout gaten overeenkomen?
M90 van een S90 gemonteerd om te kijken of bouten patroon ook daadwerkelijk overeenkomt.
Binnenkort maar eens een vliegwiel monteren om de motor een keer rond te gooien.
Topics: 5
nick740 schreef:......
Daarnaast al wat rondgekeken voor beugels om de brembo remklauwen te monteren. Weet iemand waar ik de specs van de R klauwen van Volvo kan vinden dan weet ik namelijk of de bout gaten overeenkomen?
![[Afbeelding: Foto-BSTMUAXQ-D.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-BSTMUAXQ-D.jpg)
.......
Ik weet niet waar je dat kan vinden, maar ik heb een set s60r klauwen voor de voorkant thuis liggen. Ik ben vrijdag weer thuis en dan kan ik het voor je opmeten als dat helpt?
NiKondoo schreef:Ik weet niet waar je dat kan vinden, maar ik heb een set s60r klauwen voor de voorkant thuis liggen. Ik ben vrijdag weer thuis en dan kan ik het voor je opmeten als dat helpt?
Dat zou ik enorm waarderen, dan kan ik namelijk kijken of ik dezelfde beugels kan gebruiken als voor de R klauwen.
Zou je dan ook kunnen kijken naar de offset, Dus hoe ver de boud gaten liggen ten opzichte van de hart van de klauw. dus in de richting waar de remschijf doorheen gaat.
Alvast bedankt voor de moeite
Topics: 5
NiKondoo schreef:Ik zie dat de laatste foto een beetje onduidelijk is, maar ik meet een offset van 20 mm
Als je nog meer maten nodig hebt of er is iets onduidelijk dan hoor ik het wel
bedankt voor de moeite, Ik weet nu dat ik zelf beugels moet maken en niet de beugels kan kopen voor de R-klauwen. De Brembo klauwen die ik heb liggen hebben een steek van 152mm. Als de auto terug is van de richter zal ik met een setje R-schijven eens kijken hoe het er ongeveer uit moet komen te zien. Ik zal van te voren de originele klauwen vergelijken met die van de Brembo's dan kan ik misschien al beugeltje op tekenen.
8 July 2015, 21:36
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 8 July 2015, 21:38 door nick740.)