Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
vrouwen.......(sorry dames)!!
Een vrouw is eieren aan het bakken als haar man thuis komt.
Hij wandelt de keuken in en begint onmiddellijk te roepen :

"PAS OP! PAS OP! MEER BOTER! DRAAI ZE OM! DRAAI ZE OM!
BOTER, MEER BOTER, ZIE JE DAT NIET?
ZO BRANDEN ZE NOG AAN!
PAS TOCH OP!
DRAAI ZE, DRAAI ZE!
SCHIET OP, HAAST JE, DRAAI ZE NU OM NU !
PAS OP, TE VEEL BOTER, HET GAAT SPATTEN!
PAS OP! JE GAAT JE VERBRANDEN !
HOLA, HOLA, TE VEEL BOTER!
EN TE WEINIG ZOUT, TE WEINIG ZOUT?"

De vrouw is compleet overstuur en gilt : "Waarom roep jij zo? Wat is er
met jou aan de hand?"

De man draait zich om en zegt heel kalm, terwijl hij de keuken verlaat:

"Gewoon om je duidelijk te maken hoe het aanvoelt als jij naast me zit in
de auto."
Volvo 940 lpt Polar estate 1998 255.000km<br />Volvo 245 DL 1990 315.315+km.<br />Volvo 245 DL automaat DV-49-VF uit 1979 (verkocht in 1997)=&gt; gesloopt?!?<br />Volvo 242 DL&nbsp; ??-UV-?? uit 1978 (ingeruild voor meer ruimte)<br />Ook Honda Goldwing GL1000 uit 1978 Http://www.goldwingforum.nl
Antwoord
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Antwoord
nou.ik ken dat,levensgevaarlijk,van schrik zou je soms bijna brokken maken
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
Is maar goed dat ze niet altijd naast je zitten.

:oops:
Volvo 940 lpt Polar estate 1998 255.000km<br />Volvo 245 DL 1990 315.315+km.<br />Volvo 245 DL automaat DV-49-VF uit 1979 (verkocht in 1997)=&gt; gesloopt?!?<br />Volvo 242 DL&nbsp; ??-UV-?? uit 1978 (ingeruild voor meer ruimte)<br />Ook Honda Goldwing GL1000 uit 1978 Http://www.goldwingforum.nl
Antwoord
als ze maar aan de goede kant van de auto zit is er niks aan de hand hoor..............

totdat ik zelf soms op die stoel zit dan gaan de kribbels over m'n rug en probeer ik rustig te blijven Confusedhock:
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Antwoord
Heh, wat komt me dat mega-bekend voor! Big Grin
Antwoord
Bij mij is het zelfs een serieus probleem.

Ik heb mijzelf dus 2 rijstijlen aangemeten, een rijstijl voor als ik aan het werk ben (eigen koeriersbedrijf), dus een super vlotte rijstijl (wel Volvo-waardig) en een super relaxste rijstijl als mijn vrouw meerijdt.
Mijn vrouw heeft dus geen rijbewijs (echt een panische angst in het verkeer, wegens een trauma uit haar jeugd).

Ik en de kinderen kunnen er soms ook weleens mee lachen en soms is het ook weleens huilen.
Als wij in het stadsverkeer rijden, wilt ze achter andere auto's aanrijden voor als er eventueel verkeer van rechts komt, dan heeft ze het idee dat als wij voorrang hebben dat andere kruisende auto's minder snel de neiging hebben door te drukken, maar als de auto die voor ons rijdt harder dan 70 (in de stad) gaat rijden, dan moet ik toch doorrijden, terwijl ze anders bij 51 km. al begint te piepen.

Gelukkig heb ik genoeg vertrouwen in mijzelf en de auto.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)