Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
afdekkapje luidspreker
Ik ben op zoek naar een afdekkapje voor de voorste deurluidspreker aan bestuurderszijde van mijn volvo 940..wie kan mij hier aan helpen??
Antwoord
Het moet een zwarte gazen zijn met zo'n omgezette bovenrand, 940 uit "96
Antwoord
Is er niemand die zo'n kapje heeft en reageert??
Antwoord
Volvo240glt, da's mooi dat je van die kapjes hebt, ik heb het gazen model met de omgeztte bovenkant nodig in de kleur zwart ,bestuurderszijde volvo 940 '96
hoor graag van je.
Antwoord
Soms moet je een beetje mazzel hebben...Ik reed samen met een kameraad door Hoogeveen zie ik uit een ooghoek een paar oude volvo barrels staan, helemaal gedeukt, onder de reclame en verf, zonder ruiten erin enz..
wij even stoppen , ik zie dat er ook een 940 tussen staat, hmm, even kijken..nee geen kapjes voor mijn luidsprekers....staat er een 700 serie naast, zit helemaal niks meer in behalve het kapje aan bestuurderszijde en die aan de andere kant achterin..verder zelfs geen stuur of stoel meer...
Nu stonden ze aan de overkant van een recyclingbedrijf, hierdoor dacht ik dat ze daar bij hoorden, dus gevraagd aan de man of die de kapjes ook kwijt wilde...
Bleken de auto's van iemand anders te zijn, de man na enig zoeken de juiste persoon gebeld die voor de telefoon aan gaf dat hij niet gestoord wilde worden en als ik wat van die ouwe rommel kon gebruiken , ik het er maar af moest halen...ik dus helemaal blij met twee kapjes weer op huis aan, dag helemaal weer goed hahaha.
Dus topic kan gesloten worden...
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Gezocht: originele tweeweg luidspreker 240 Maurice van Mourik 0 1.204 5 January 2018, 11:57
Laatste bericht: Maurice van Mourik
  Afdekkapje elektrische spiegel rechter portier Wijnand 2 2.786 14 August 2016, 09:17
Laatste bericht: Wijnand
  Luidspreker kappen Volvo 740 1989 Archermusic 0 1.734 16 March 2016, 11:50
Laatste bericht: Archermusic

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)