Zo inmiddels zitten er drie lagen op.
Begint al aardig te glimmen. Gisterenavond de laatste laag erop gezet en was vandaag al hard, maar nog niet keihard, voor de zekerheid monteer ik alles morgen pas.
Na een maand of wat ga ik eens een poging wagen om de boel te polijsten.
Hier alles weer bij elkaar, glimt best goed:
![[Afbeelding: th_20150103_175433_zpsc1e737aa.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/th_20150103_175433_zpsc1e737aa.jpg)
Heb ervoor gekozen om alles wat achter de grille of lampen valt mat zwart te maken. Ziet er net even wat mooier uit. Bij mn vorige front had het ook die kleur, maar dat was volgens mij vooral van het vuil. Enkele gedeelten waren wel origineel zwart, het onderste deel van het "toeter-stangetje" bijvoorbeeld. De onderste plaat is normaal alleen carrosseriekleur, bij mij alleen nog het voorste randje.
De reden waarom het best een mooi moment was om het spatbord te vervangen ook al was die niet geraakt. (iemand interesse in de oude? stuur maar een PB)
henqui schreef:rechthoekige koplampjes heb je ook?
Lampjes? Aquariums zijn het zowat

. Maar ja die rechthoekige heb ik ook en ga ik als eerste proberen. Ben benieuwd hoe dat staat. Als het bevalt heb ik voor eentje tzt een betere spiegel nodig.
Lukie5704 schreef:Dat gaat helemaal goedkomen zo te zien.
Ga je de grille met de ronde koplamphouders niet gebruiken dan heb ik wel interesse.
De koplampomlijstingen heb ik dubbel (die op de foto rechts bij de muur), maar weet niet of alles helemaal heel is, sommige delen van het kunststof miste een pinnetje.