Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Het is geel en het.. V1.2
tanks..

ja idd, ik wilde sowiezo zien wat het effect is, ik moet er de "superpitten" van Osram er nog indraaien, dan is er al weer minder kleurverschil. Aanvankelijk wilde ik een printje maken met meerder LED's erop, netjes passend in de behuizing, en met een minder witte tint.. (3600 of zo..?) En dan ook nog wisselend met oranje, zodat ik wat minder hoef op te letten op rotondes, mensen die de raw pitjes niet opmerken en onbedoeld proberen de neuspartij te verbouwen..

deze hangen op het randje naar blauw, en dat past niet bij de auto. Deze dingen kunnen altijd nog boven het kenteken, de gele (later zwarte) kont verbloemen de kleur toch..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Mooi geworden Raymond.
Wel vreemd op de eerste foto heeft de fiets een lekke achterband.
Waarom die niet genomen?
Antwoord
Lukie5704 schreef:Mooi geworden Raymond.
Wel vreemd op de eerste foto heeft de fiets een lekke achterband.
Waarom die niet genomen?
geen zin in gedoe met de ketting
Antwoord
Die snap ik effe niet. Te lui om de achterste binnenband uit de velg te wippen (gewoon mogelijk als het wiel er nog in zit), nota bene van de buurman zijn fiets?
Antwoord
DennisvdB schreef:Die snap ik effe niet. Te lui om de achterste binnenband uit de velg te wippen (gewoon mogelijk als het wiel er nog in zit), nota bene van de buurman zijn fiets?
Geintje Dennis...
Antwoord
...zo, nou kan ie weer naar buiten kijken...

[Afbeelding: DSC_0003_zpsfe53323b.jpg]
Antwoord
Netjes! Nog ff die bruine "traan" onder je linker knipperlichtje wegvegen...
Antwoord
Prachtig hoor!! Waarom de tie wraps...?
Volvo 244 DL 1974
Antwoord
Zo'n knik in de bumper reageert goed op fikse beuken met de rubberhamer, ondersteunen met je favoriete aambeeld. Er komen wel haarscheurtjes bij in de anodiseerlaag maar die zitten er toch al.
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord
Dit scherm heeft meer van die traantjes Asterix, en is in werkelijkheid niet meer te redden, al valt dat zo niet op.. daar wil ik dus liefst 'lage' schermen voor in de plaats monteren.. en anders gaan de schermen van de groene er op, na een vanille-behandeling..

De originele plaat zit er onder Lars, ik moet ze nog in de houders monteren, ik wil er geen gaatjes in hebben..

Bumpert gaat er uiteindelijk af Marc, á la 144 (RIP) , spoilertje er weer onder, blauwe plaat tegen het front (vandaar tie-rips) ..
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Het is geel en het.. Jambon 16 11.586 2 November 2014, 13:42
Laatste bericht: Jambon

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)