Topics: 78
13 August 2014, 01:29
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 13 August 2014, 01:50 door edwin.)
Boele schreef:Remmen van de 1800 worden helaas toch te snel heet, toch op zoek naar iets betere ventileerbare schijven. Een van jullie ombouw tips?
Remmen te heet ?
Met zoveel water op de baan ?
Op sommige plekken had m'n auto een snorkel nodig om geen water binnen te krijgen.
Even dacht ik dat we met de "Volvo ocean race" meededen....
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.
Topics: 12
Was inderdaad kletsnat tijdens onze sessie, wel erg gaaf en paar leuke rondjes gereden!
Waren gelukkig veel mede volvos aanwezig, voor de rest vond ik het niet echt een oldtimer event maar wel leuk om mee te maken en ook de rondes van de supercars waren erg mooi.
Marco
Volvo 244 GLE USA met 2.3i ombouw.
Topics: 38
MarcoV schreef:Was inderdaad kletsnat tijdens onze sessie, wel erg gaaf en paar leuke rondjes gereden!
Waren gelukkig veel mede volvos aanwezig, voor de rest vond ik het niet echt een oldtimer event maar wel leuk om mee te maken en ook de rondes van de supercars waren erg mooi.
Marco
Helaas heeft het motorblok het
scheuren op Zandvoort tijdens het Nationaal Oldtimer Festival niet overleefd, een zieke zuigerveer. Motor bleef niet meer goed stationair lopen en ik had vermogensverlies. Onderblok is verder weinig aan gedaan, dus het 'mag.' Al zit ik financieel niet te springen op een motorrevisie uiteraard.
Groeten, Boele
Topics: 78
Goed waardeloos voor je .
Je gaat je bijna afvragen of het 't allemaal nog wel waard is.
Ook ik heb na afloop weer een kraakje erbij gekregen in de achterwielophanging.
En op dat soort dagen kan mijn blok ook zo maar in rook opgaan (+/- 350.000- 400.000 km).
Sterkte maar weer...
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.
Topics: 12
Balen man, zit je niet op te wachten he!
Hier nog wat actie fotos.
Marco
Volvo 244 GLE USA met 2.3i ombouw.