Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
volvootje naast een pooltje
weekend weer naar polen fotootjes gemaakt zie je de mijne ook eens, gas in overvloed effe pauzeren en onszelf ook even bijtanken
[Afbeelding: 076a6sf.jpg]
OLAR '93<br />D8 <br />mmmm, lekker, koffie
Antwoord
blinkerdeblink!! Big Grin
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
[Afbeelding: auschwitz073a5xe.jpg]
blikkerdeblik daar in polen misschien een polski fiat voor moeders op de kop getikt voor weinig.
slechte wegen maar ozo comfortabel met de volvo en toch komen ze je voorbij stuiven in die polonezjes
Antwoord
kan het niet laten, nog eentje dan!
[Afbeelding: auschwitz075a2gf.jpg]
Antwoord
Die Polen rijden echt als mongolen.................Oostblok Italianen...... :lol:
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
Sander van Buiten schreef:Die Polen rijden echt als mongolen.................Oostblok Italianen...... :lol:

Grieken rijden veel erger, geloof me. Na 2 weken in Griekenland rondgereden te hebben (ongeveer 1500 km) verlang je weer naar die Italianen 8)
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
ik ben het met sander eens dat polen wel een opfriscursusje kunnen gebruiken.
op een wegdek waar 70 een hele snelheid was reden de polen doodleuk 120.
en ja, je moet je een beetje aanpassen he?
dus erachteraan maar dan, en waarempel, op een dergelijk slecht wegdek reed het een heel stuk comfortabeler, ook m'n kameraad is nu wel overtuigd van de kwalitiet van DE volvo.
Nu alleen nog een ander hotel de volgende keer en dan wordt het al weer wat!
Antwoord
Robbert242DL schreef:Grieken rijden veel erger

Ik kan me van de vakanties van vroeger de Joegoslaven nog levendig herinneren. Die gaan eerst inhalen en daarna kijken ze of het eigenlijk wel kan. Vandaar ook de Zastavarijke ravijnen...
Antwoord
Wel eens in Egypte geweest?! Mooi statement van zo'n dwaas: "Verlichting voeren in de woestijn is slecht voor je ogen; zonder ben je veel meer gefocust" :twisted: Vervolgens kom je ze tegen als tegenligger met je touringcar Confusedhock: . Om over Caïro nog maar te zwijgen...
Antwoord
Polen gebruiken een (krappe) tweebaans rustig als vijbaans:
Uiterst links en rechts fietsers en paard en wagen(!!). Links en rechts vrachtwagens en personenauto's en daartussendoor van twee kanten proberen in te halen volgens het principe: CHICKEN!!!!

Ik vind mezelf absoluut geen mietje op de weg, maar daar heeft het hart me al een aantal keren bovenin de keel gezeten. Idioten.
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  amerikaanse knipperlichten naast europese koplampen monteren Tyn245GL 23 16.729 5 September 2008, 16:40
Laatste bericht: Dirk242

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)