Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
motorblok te koop gezet, VEEL reacties, wat is de juiste volgende stap?
Ik ga in ieder geval niet mee lopen bieden op dit blok.
De prijs leek mij gezien wat er allemaal aan kan mankeren goed genoeg en ik denk dat ik zo'n beetje de eerste was die gereageerd heeft.
Hoor het wel van TS wat hij wil en anders maar niet.

En als het niets wordt met TS dan bij deze de vraag wie heeft er een B20 blok met 8 gaats krukas liggen? Mag gaar wezen als de krukas nog maar bruikbaar is. Onderblok wordt toch opgeboord.
Antwoord
Als koper zijnde 2 weken terug zoiets mee gemaakt. Onderdeel voor de 240. Ding was 30 euro vraag prijs. Maar stond al 3 weken te koop zonder bod. 15 geboden, op 20 uitgekomen. Verkoper gaf aan : deal. Dag later. Een mail, iemand had 30 geboden, of ik daar in mee ging. Nee beste man, we hadden een deal, en die stond. Als je nu zegt iemand bied meer, doe je best maar zonder mij. Maar goed, zo ben ik Smile maar les voor volgende keer: of neer zetten: bieden of wie het eerst meld heeft hem.

Verzonden van uit mijn Volvo
met 3G met behulp van Tapatalk
Groetjes Arjan
Olly Jr.: 940 sedan B230fb Zf22 lpg 1992 362800 km
Olly Sr.: 240 Estate B23A M47 Lpg 1984 404000 km
Antwoord
Tijdje terug met een set velgen. Heb de hoogste bieder met 150 euro overboden (in mijn ogen een nette prijs voor de set). Deal met de verkoper. Word ik overboden door de persoon die voor mij had geboden met een tientje! Hebben de verkoper en ik samen fijn om gelachen en de velgen liggen klaar om onder mijn auto te gaan.

Als je een deal sluit, dan sluit je een deal. En wie et eerst komt met jouw vraagprijs heeft in mijn ogen een deal.
Volvo 142 '72 Gesloopt
Volvo 240DL '88 Verkocht
Volvo S70 '97 Verkocht
Volvo V70 '08 --> Daily driver
Volvo 242 Turbo Projectje --> http://volvolvo.nl/threads/9146-Mijn-Volvo-242-turbo
Volvo 940 '90 Carbagerun project -->http://volvolvo.nl/threads/14646-carbage...ditie-2014
Antwoord
Volvo 142 B23 schreef:Als je een deal sluit, dan sluit je een deal. En wie et eerst komt met jouw vraagprijs heeft in mijn ogen een deal.

Volledig mee eens. MAAR, iets is pas een deal, als ik heb gezegd ja, kom maar halen, en we dan een dag hebben afgesproken. Als bijvoorbeeld blijkt dat de eerste die heeft gereageerd em pas over 4 weken op kan halen dan is dat natuurlijk geen deal.
Zodra ik de motor heb uitgebouwd neem ik contact op met degene die het eerst gereageerd heeft en probeer ik wat op korte termijn te regelen.
Antwoord
daddyphilipsen schreef:ik denk dat ik zo'n beetje de eerste was die gereageerd heeft.
ter info, je was nummer 6 Wink
Antwoord
Ja een koop is een pas een koop als er een overeenkomst is, als je iets voor 75 te koop zet lijkt me dat een soort indicatie van wat je denkt dat het waard is in een 'moet snel weg' scenario. Het leek mij nogal weinig voor een lopende B20 met bak en een beetje werk, vooral omdat er nauwelijks meer B18/20's op Marktplaats staan. Ik had hem daarvoor ook wel gekocht als ik tijd en plek had, gewoon om weg te zetten voor later (naast de andere).
Bijv. bij huizen kan de uiteindelijke prijs ook makkelijk over de vraagprijs gaan, is allemaal aan de verkoper en koper onderling, vraag en aanbod. Het is lastig om via deze site een soort openbare bieding of veiling te organiseren, daarom werkt een richtprijs hier beter. Maar die prijs moet je dan wel een beetje onderzoeken van te voren, in dit geval overstijgt de vraag je verwachtingen veruit. Je kan er makkelijk een paar tientjes meer uithalen maar vind je dat de moeite waard?
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord
Woord is woord. Een mondelinge overeenkomst is ook een overeenkomst. Of via mail. Ik ben daar ook principieel in. Of de koper nu of pas over zes maanden het product ophaalt staat daarbuiten. Als die koper jou het geld overmaakt is de overeenkomst bekrachtigd. Het ophalen van het product lijkt me een nader aspect of je hebt als verkoper de eis dat het prduct snel opgehaald moet worden als verkoopvoorwaarde vooraf gemeld.
Grijze 245's. '83 b21et en '92 b230 FK, gewoon, lekker vlot.
Antwoord
Als ik iets moet hebben, bel ik meteen op. Staat er geen nummer dan vraag ik die. Opbellen en een prijs afspreken, en na het telefoongesprek maak ik direct geld over. Werkt wel zo fijn voor verkoper en koper.

Staat er bij 'bieden', bedank ik vriendelijk voor de eer en vraag wat het echt moet kosten. Aan bieden via marktplaats doe ik niet, teveel biedingen van verkoper of kennissen, en mensen die wel bieden maar niet kopen. Dat schiet niet op natuurlijk.
Antwoord
ter info, je was nummer 6 Wink

Was dat mijn reactie van de 31e of de 30e want toen heb ik je ook al een pbtje gestuurd namelijk en dat was volgens mij nog geen 2 uur na je plaatsing van de advertentie?
Antwoord
dat was je allereerste reactie, oftewel die van de 30e!

Heren, ik heb met nog NIEMAND een afspraak gemaakt. Zoals ik in dit topic al eerder zei, ik neem contact op met de eerste die gereageerd heeft.
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Opschonen te koop sectie Dopski 1 11.549 13 September 2014, 18:54
Laatste bericht: Dopski
  Stap voor stap foto's plaatsen op het forum Anonymous 6 14.811 19 February 2013, 14:33
Laatste bericht: Dopski
  E-mail notificatie nieuwe reacties op geaboneerde onderwerpen werkt niet oudevolvo 1 3.399 29 January 2012, 13:53
Laatste bericht: noobaddieizpurvekd
  Stap voor stap een avatar plaatsen Volvodiesel 1 3.873 25 January 2010, 10:33
Laatste bericht: TheSaint77

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)