Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
motorblok te koop gezet, VEEL reacties, wat is de juiste volgende stap?
Waarde forumbewoners en medevolvorijders,

ik zit een beetje met een dilemma.
Ik heb een motor te koop gezet voor 75 euro (http://volvolvo.nl/threads/15684-Volvo-B...-volvo-145) en heb in een paar dagen tijd 15 reacties gekregen met mensen die hem wel wilden hebben Smile

Wat is nu de netste manier van verder gaan? Afspraak maken met de eerste die gezegd heeft "ik wil em", of met de eerste die verdere informatie opvroeg, of alle "deelnemers" verzoeken een bod te doen? Voor mij persoonlijk zal het laatste waarschijnlijk het meest interessant zijn, en het geeft dan ook de mensen die toevallig niet het forum bekeken op het moment van neerzetten een kans... Overal valt wel wat voor te zeggen maar ik wil ook niemand voor zijn of haar hoofd stoten, dus vandaar dit topic Smile
Antwoord
Dat is persoonlijk.
Als jij een prijs hebt genoemd, wil men hem voor die prijs hebben.
persoonlijk: Dus dan lijkt me dat een vaste prijs en de eerste die komt heeft 'm (dan is het nog maar afwachten of men hem komt ophalen).
Nu mensen tegen elkaar laten opbieden wordt schimmig (niemand kan het controleren) en bovendien was er een vaste prijs die opeens losgelaten word zou ik dat erg ****** vinden.
Antwoord
Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Bij mij is de eerste die er de vraagprijs voor over heeft degene die hem krijgt. Zo gaat dat in een winkel of bij welke professionele verkoper dan ook.

Als je hem voor zoveel mogelijk had willen verkopen had je dat meteen moeten zeggen. Een man een man, een woord een woord. Als je nu de voorwaarden gaat veranderen zou ik iig afhaken als koper.
Volvo 240 '83 B23A - M46 - 223.000 km
Audi A3 1.8T '01 - 212.000 km
Gesloopt: Volvo 244 GL '81 B23A - M45 - 303.000 km
Antwoord
^dat dus.
Bovendien, het is maar de vraag of een gaar B20 blok meer waard is dan €75.
Antwoord
Persoonlijk handel ik mensen af in volgorde van interesse. Dus eerst een vragenrondje, dan kijken of je er qua prijs uitkomt. Bij veel animo wel de eerste geïnteresseerde aansporen om haast te maken met daadwerkelijk afronden transactie. Hogere biedingen dan de vraagprijs laat ik links liggen. De vraagprijs is wat ik ervoor wilde hebben dus dan is het voor mij goed.
Bekijk ook mijn website en blog www.oudevolvo.nl
Antwoord
Ja ik zou ook zeggen wie het eerste reageert , krijgt de kans om hem voor 75 euro op te halen.
Lijkt mij het eerlijkst.
Antwoord
Diegene die als eerste had gezegd dat ie hem wilde, de kans geven om het blok zsm oo te halen binnen een bepade termijn. Zo niet, dan is de volgende aan de beurt.
Antwoord
Dan zou ik zo doen...:wink:
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Niks dilemma.
Je wilde er €75 voor hebben, alleen baal je er nu van dat je er misschien ietsje meer voor had kunnen krijgen (tientjes-werk, reken jezelf niet rijk), vanwege de vele reacties.
Mooi toch; je wilt €75, je krijgt €75 en je bent er heel snel vanaf. Klaar.
[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]
Antwoord
Rob schreef:Niks dilemma.
Je wilde er €75 voor hebben, alleen baal je er nu van dat je er misschien ietsje meer voor had kunnen krijgen (tientjes-werk, reken jezelf niet rijk), vanwege de vele reacties.
Mooi toch; je wilt €75, je krijgt €75 en je bent er heel snel vanaf. Klaar.
ok, ik heb meteen gereageerd, het is voor mij lastig om zonderauto het ding aan de andere kant van Nederland op te halen, en het apparaat achterin de Panda kieperen gaat er bij de misses niet in..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Opschonen te koop sectie Dopski 1 11.542 13 September 2014, 18:54
Laatste bericht: Dopski
  Stap voor stap foto's plaatsen op het forum Anonymous 6 14.797 19 February 2013, 14:33
Laatste bericht: Dopski
  E-mail notificatie nieuwe reacties op geaboneerde onderwerpen werkt niet oudevolvo 1 3.398 29 January 2012, 13:53
Laatste bericht: noobaddieizpurvekd
  Stap voor stap een avatar plaatsen Volvodiesel 1 3.868 25 January 2010, 10:33
Laatste bericht: TheSaint77

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)