Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Effe opletten!
lj_dekker schreef:Je weet het natuurlijk niet he. Het is tegenwoordig nogal gemakkelijk om de garage de schuld te geven. Iets 'lijkt' al snel de schuld van een garage zeg maar. Ik wil niet zeggen dat er geen enkele malafiede garage is, want dat is jammer genoeg niet zo.

Het is tegenwoordig echt niet meer nodig om TWEE WEKEN op onderdelen te wachten. Ik vind dit echt de schuld van de garage. En dan ook niet ff bellen :evil:
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
Ho, wacht ff! Ik geef de garage helemaal nergens de schuld van. Ze doen hun werk verder prima. Ik baal gewoon dat het zo lang duurt en ik zou het plezierig vinden als ze ff belden om te zeggen dat het lang(er) duurt. That's it. Groeten! 8)
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
Robbert242DL schreef:Moeten we je zaterdag dus sowieso missen, of kom je die 244 showen/verkopen??

Mis ik weer wat?
&quot;Nostalgie is niet meer wat het geweest is&quot;<br /><br />- 240 DL estate Diesel '89 -weg<br />- 240 DL sedan 2.3 '86
Antwoord
Peter Timmer schreef:
lj_dekker schreef:Je weet het natuurlijk niet he. Het is tegenwoordig nogal gemakkelijk om de garage de schuld te geven. Iets 'lijkt' al snel de schuld van een garage zeg maar. Ik wil niet zeggen dat er geen enkele malafiede garage is, want dat is jammer genoeg niet zo.

Het is tegenwoordig echt niet meer nodig om TWEE WEKEN op onderdelen te wachten. Ik vind dit echt de schuld van de garage. En dan ook niet ff bellen :evil:

Nou ja, er zijn natuurlijk zat redenen te bedenken waarom dat zo lang duurt en dat hoeft niet altijd wat met de garge te maken te hebben.

Maar van dat bellen is idd heel erg raar.
Antwoord
Filip schreef:
Robbert242DL schreef:Moeten we je zaterdag dus sowieso missen, of kom je die 244 showen/verkopen??

Mis ik weer wat?

Ja dat blijkt, Sander heeft een mooie Bordeaux rode 244 te koop staan. Echt iets voor jouw als je je Diesel weg doet! Big Grin
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
hey idd...goeie deal.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Robbert242DL schreef:
Filip schreef:

Mis ik weer wat?

Ja dat blijkt, Sander heeft een mooie Bordeaux rode 244 te koop staan. Echt iets voor jouw als je je Diesel weg doet! Big Grin

ik bedoelde met missen dat er een meeting is/was?

enne ja een rode,.......
&quot;Nostalgie is niet meer wat het geweest is&quot;<br /><br />- 240 DL estate Diesel '89 -weg<br />- 240 DL sedan 2.3 '86
Antwoord
He, het is graag of niet hoor, Filip.....................

Zelf weten als jij zo'n koolektusaitum aan je neus voorbij wilt laten gaan...

:lol: :lol: :lol:
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
Filip schreef:
Robbert242DL schreef:
Filip schreef:

Mis ik weer wat?

ik bedoelde met missen dat er een meeting is/was?

enne ja een rode,.......

Zaterdag is Sleuteldag bij onze vriend Walter Big Grin Big Grin
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
Jij gaat wel, begrijp ik Robbert?

Ik ben even niet in de stemming....... :roll:
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Mag ik effe je Polar lenen jos 8 5.748 11 April 2006, 08:33
Laatste bericht: Walter S

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)