Zo, het is voorelkaar.
De achterkant was opzich prima, maar ik vond het zelf wat schoonheidsfoutjes bevatten;
- eenvoudige achterlichten
- groot mistachterlicht
- verweerde bumperstripreflector
- rubber sierstrip nog niet gemonteerd
- kentekenplaat zit niet eens in het midden (vanwege het mistachterlicht waarschijnlijk
- sierstrip van de achterruit nog niet gemonteerd
- LPG vuller zit in het zicht
- aanhanger stekker niet aangesloten (trekhaar niet op foto)
Dus na wat zweet en tranen ontstond er bloed;
Best wat kleine gaatjes dichtgemaakt, maar minstens net zoveel bij gemaakt (hier zijn die van het oude mistachterlicht al weggelast, geplamuurd en de lakkleur getest (klopte behoorlijk goed :biggrin

.
Met als eindresultaat;
![[Afbeelding: achterkant014kopie_zps2f1bbf43.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/achterkant014kopie_zps2f1bbf43.jpg)
Had een hele tijd geleden (vorig jaar kerst) een stel 262/264 achterlichten gekocht die er nu opgekomen zijn. Ik heb ze gelijk "gemod" met duplolampen (5W&21W), zodat het dimlicht over de 3 onderste rode lampen werkt, maar de hoeklampen ook gelijk mistlicht of remlicht zijn.
De nieuwe kofferklep staat momenteel te drogen, hopelijk kan die er binnenkort ook op. Nummerbord is in de loop der tijd een beetje gegolfd, denk dat ik daar een nieuwe met opgelegde letters voor haal. En het wordt ook eens tijd voor een wasbeurt geloof ik...
Overigens in navolging op de nieuwe voorspoiler. In de volvobrochure stond hierover "
...this item improves lateral stability, reduces wind resistance thus improvering performance, and saves on fuel consumption." Leek me nogal een optimistisch verkoopverhaal, maar ik heb nu 2x getankt en het verbruik ligt een stuk (,6km/l) lager. Ben benieuwd of dat toevalstreffers zijn of volvo gewoon realistische verkoopbrochures maakt.