Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Motorkap mechaniek
die twee laatste foto's was zoals het was.
En die twee verschillende bumper beugels horen hier niet thuis.
Antwoord
[ATTACH=CONFIG]2369[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2370[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2371[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2372[/ATTACH]

Bijlagen Afbeeldingen

Antwoord
zier er een stuk frisser uit zo, nu niet te dun vet erop en zorg dat het beugeltje goed klemt op de mantel van de kabel, als die losschiet krijg je de klep niet open.. Roest hoef je je niet druk om te maken, gangbaarheid is belangrijker, bovendien gaan de blanke delen van een nieuwe ook roesten.. het immers 'ijzer op ijzer'..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Overigens niet proberen om het kabeltje te buigen. Is erg breekbaar, zeker als hij wat roestbruinig is.
Antwoord
Dopski schreef:Overigens niet proberen om het kabeltje te buigen. Is erg breekbaar, zeker als hij wat roestbruinig is.

inderdaad! ik heb de kabel van beide kanten in de kruipolie gezet, maar om het goed te doen moest ik hem wel even uit dat gat halen achter
de linkerkoplamp. dat was even met de billen tegen elkaar, dat hij niet zou knikken of erger. dat was gelukt.
Toen de kabel vertikaal opgehangen met een touwtje verbonden aan de open motorkap en druppelen maar,...wachten druppelen, wachten en natuurlijk
de duw en trek handeling.
De kabel doet het nu wel wel iets beter maar schiet nog steeds niet helemaal goed terug.
Het geluid daarintegen als ik nu de motorkap openmaak is als een nieuwere auto, een mooie strakke tak-bonk:biggrin:.
Alleen nog een beetje afstellen dat hij mooi lijnt met de voorschermen enzo, maar dat komt wel als de nieuwere motorkap
erop zit.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)