Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
mooie GT plaatjes!
Hij is nu helemaal orgineel. Er zit alleen een klokje in wat er niet in hoort, maar dat vond ik wel mooi, dus heb ik maar laten zitten. Ook moet ik nog koplampwissertjes zien te vinden... Moeilijk, moeilijk. Striping was standaard. Daarom vonden veel mensen hem toentertijd lelijk denk ik. Zeker nu merk je dat velen t toch apart vinden en dus wel weer leuk. Oh ja; er moet trouwens ook nog een zilvergrijs biesje op de bumpers. Dat heb ik ook nog niet gevonden.
Eerlijk is eerlijk: ik heb voornamelijk onderdelen verzameld en gedemonteerd: het echte werk heb ik toch uitbesteed.
79-er 242 GT B23e
Antwoord
He J.W.

Dat is inderdaad een mooie bak. :lol: :lol: 'K had em al bij Toncar op de site zien staan. Fabeltastisch. Zo ene wil ik dus ook wel. (Bijvoorbeeld die Zweedse voor 8000 kr. hierheen halen en op (laten) knappen. Maar misschien had jij beter basismateriaal)
Ik zie dus uit naar je verhaaltje en foto's bij "Ik en mijn Volvo.

Hoe is de service bij Toncar, geven ze een goede prijsopgaaf. Hoe lang zijn ze er mee bezig etc, etc.
olvo For Life, Vanaf de Jakob tot de 480
Antwoord
jw

die stickers vind ik wel mooi hoor !!!!!!

prachtig zo alles met elkaar een plaatje
Antwoord
die koplampwissertjes heb ik ooit nog gehad.... mijn vader had ooit een uit zweden geimporteerde 245 uit '75 MET wissers. die mocht ik eraf halen en heb ik toen op m'n 340 (ja ja, foute auto, maar het was m'n eerste) gezet. en er niet meer afgehaald. zal m'n ogen openhouden, je weet maar nooit.
die zilveren bies (reflecterend zilver voor en refl. rood achter in het middenstuk van het rubberen gedeelte bedoel je?) heb ik laatst nog op marktplaats gezien, maar kan 't nu niet meer vinden. Misschien dat je dat nog voor niet teveel bij de volvo dealer kan krijgen. En vlgs. mij kun je die zilveren strip ook van MOTIP oid krijgen. wellicht dezelfde maat??
Antwoord
he Ticcie,
dank je voor de tip; die biesjes heb ik gemist op marktplaats. Jammer. Als je wissertjes tegen komt houd ik me aanbevolen. Ik gok voorlopig nog maar op de beurs, maar wie weet...

motip zal ik eens gaan zoeken; zeker iets sticker achtigs?! Misschien vind ik helemaal zwart wel mooier... Maar ja; orgineel houden is ook wel gers. :lol:
79-er 242 GT B23e
Antwoord
die MOTIP refl. strip was een echte striping en weet ik nog vd tijd dat ik op zaterdag bij een automaterialenzaak (Automat) bijverdiende als student -je zou eens een vestiging kunnen bellen. weet niet 100% zeker of het Motip was.

op de niet GT modellen was deze striping een (veiligheids) optie, maar je hebt ongetwijfeld uitgezocht dat de strip bij de GT wel standaard was? (heb niet heel veel verstand vd GT-modellen namelijk).

Veel rijplezier de komende tijd!
Antwoord
Ziet er vet uit Jan-Willem!!! Ook ik ben alleen niet zo gek van die striping, maar ja smaken verschillen. Grill is weer wel ubergeil!
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
niet geheel orgineel maar mag er toch zeker wel wezen.

[Afbeelding: overgtgesproken2zb.th.jpg]
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Antwoord
Hier ook maar even spammen....

HenkGT:

[Afbeelding: 242GT.jpg]
[Afbeelding: E06%20Volvoclub%20(02).JPG]
[Afbeelding: E06%20Volvoclub%20(03).JPG]
[Afbeelding: E06%20Volvoclub%20(136).JPG]

En de mijne:

[Afbeelding: Photo_040306_001.jpg]
[Afbeelding: Ruurd.jpg]
[Afbeelding: SportsR%20onderstel.jpg]
[Afbeelding: SportR%20onderstel%20voorkant.jpg]
[Afbeelding: Solex.jpg]
[Afbeelding: Ex%20gat%201.jpg]
[Afbeelding: Ex%20gat%202.jpg]
[Afbeelding: Dorpel.jpg]
[Afbeelding: B25.jpg]

Bouw-ze !

[Afbeelding: Henk-en-Jeroen.jpg]
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl
Antwoord
Ik heb jou wel op film!

dit is een voorproefje

http://video.google.com/videoplay?docid=...2947576062
244 DL Sedan 1984
780 B280F 1986 (oudste rijdende originele NL)
740 Estate Turbo intercooler + 1990
C70 2.0T Convertible 2004
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)