15 January 2014, 23:24
Betreft: 245, B21A, rond luchtfilter.
Degene die ik gevraagd had de carburateur netjes af te stellen heeft de rembekrachtiger vervangen omdat hij dacht dat deze lek was en daardoor de motor slecht liep.
Probleem is dat ik nu een vrij grote vrije slag heb met het rempedaal en het rempedaal niet stevig in kan trappen zonder deze tegen het schutbord aan te trappen...
Met als gevolg dat ik onvoldoende remvermogen heb.
De originele rembekrachtiging was zwart gelakt, die er nu in zit is voorzien van een zinklaagje.
Naar mijn mening is dit de verkeerde rembekrachtiger.. Degene is van mening dat het aan de verkeerde hoofdremcilinder ligt. De originele hoofdremcilinder heb ik enige tijd terug vervangen voor eentje waarvan de aansluiting aan de andere kant zat, maar hiermee heb ik prima kunnen remmen.
Het enige punt was dat er een beetje lucht in de remmen zat door onvoldoende ontluchten. (gaat niet lekker op straat 's nachts in de regen)
Ik hoor hÃÃl erg graag of iemand ervaring heeft met dit puntje van remmerij !
Degene die ik gevraagd had de carburateur netjes af te stellen heeft de rembekrachtiger vervangen omdat hij dacht dat deze lek was en daardoor de motor slecht liep.
Probleem is dat ik nu een vrij grote vrije slag heb met het rempedaal en het rempedaal niet stevig in kan trappen zonder deze tegen het schutbord aan te trappen...
Met als gevolg dat ik onvoldoende remvermogen heb.
De originele rembekrachtiging was zwart gelakt, die er nu in zit is voorzien van een zinklaagje.
Naar mijn mening is dit de verkeerde rembekrachtiger.. Degene is van mening dat het aan de verkeerde hoofdremcilinder ligt. De originele hoofdremcilinder heb ik enige tijd terug vervangen voor eentje waarvan de aansluiting aan de andere kant zat, maar hiermee heb ik prima kunnen remmen.
Het enige punt was dat er een beetje lucht in de remmen zat door onvoldoende ontluchten. (gaat niet lekker op straat 's nachts in de regen)
Ik hoor hÃÃl erg graag of iemand ervaring heeft met dit puntje van remmerij !