Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"bodemvondsten"
Met het vernieuwen van plaatwerk; bladeren in de kokerbalken... Vraag mij af hoe die daar kúnnen komen ! Het waait er niet 123 in.
Antwoord
Waait en valt er juist wel zo in :.
Een van de redenen dat men een snowcap wil is dat de bladeren en dennenaalden niet in de parafaan vallen. Dat staat namelijk in verbinding met de dorpels...
Antwoord
precies, omdat ik (en anderen..!) met de 142 druk met laswerk ben, ook de staat van de dorpels voorzover mogelijk bekeken, stofzuiger erdoor, hazelnoten, denne- en eikenbomen kwamen er uit..! De dorpels maken onderdeel uit van het waterafvoersysteem van de auto..

[Afbeelding: ventilationl_zps4b8cc52d.jpg]
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Door de eerste eigenaar (Fransman) onder de bestuurdersstoel gelegd en altijd blijven liggen: Hoefijzer.
Ik heb deze er nu ook gewoon weer liggen. Ligt daar nu 33 jaar.

[ATTACH=CONFIG]1632[/ATTACH]

Bijlagen Afbeeldingen

Antwoord
Ze zeggen toch ook dat je de muntjes die je vindt in een auto moet laten liggen omdat het anders ongeluk brengt?

Ik heb Wat Zweeds en Noors geld in de auto gevonden. Dit ligt nu te rammelen in het dashboardkastje. En een Noorse kroon, zo een met een gaatje erin, die ik in de auto vond hangt nu aan de binnenspiegel Smile
Antwoord
hmm.. ik denk dat alle muntjes uit mijn auto vanzelf door de bodem gevallen zijn.. :frown:
Antwoord
Dit beestje vond ik ooit bij een grote schoonmaak onder een van de voorstoelen.
[Afbeelding: DSC02393_zps91cb9339.jpg]
"Nooit sneller rijden dan je geluksvogel kan vliegen", dus voortaan houdt hij daar de boel in de gaten.
Antwoord
Dopski schreef:Dit beestje vond ik ooit bij een grote schoonmaak onder een van de voorstoelen.

"Nooit sneller rijden dan je geluksvogel kan vliegen", dus voortaan houdt hij daar de boel in de gaten.
..en hoe heet pietje..?
Antwoord
grijzev70tdi schreef:Ehhhh Rolleyes De 740 ziet er op het moment vanbinnen niet heel veel opgeruimder uit... KOmt van de week wel weer, dat opruimen :tongue:

En toen ik de T-5 ophaalde, vond ik nog veel meer,

Chocola
18+ boekjes
Drank flessen
een verloren versterker
snoep (papiertjes
Rubbers voor menselijk gebruik, chocoladesmaak
Service boekje
Paar geluidsboxen

Genoeg zooi dus, container zat na het opruimen behoorlijk vol :wink:

Ik zou als ik jou was niet met een UV lamp door je auto gaan :lol:
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
Antwoord
Sommige dingen wil je idd gewoon niet weten Wink
Van 1992 850 GLT naar 244 DL

1995 850 T-5R ombouw voor erbij
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)