BartWillem schreef:Ik heb 'm al eeuwen online staan: http://www.volvotips.com/index.php/850-2...volvo-850/ De foto van die Chevy staat volgens mij ook in het boek The Challenge, maar die is momenteel ingepakt ivm aanstaande verhuizing.
Over Breaking Bad: dat Walt echt zo'n suffe auto reed als leraar vond ik ook wel heel kloppend. Geen mens zal serieus overwegen om zo'n Pontiac Aztec te gaan rijden, behalve natuurkunde/scheikunde-leraren of hoogleraren electrotechniek.
er is nog een andere foto van de Chevy tijdens 1 van de testritten..
net als de Aztec rijden er in de US wel meer modellen rond waar je je bij afvraagt wie dat in vredesnaam getekend heeft en waarom..?!
vandaag rond de klok van 3 een donker zilvere 240 station gespot op de a28 ter hoogte van soesterberg (zelf reed ik in een mat zwarte 740) niet nagedacht om een foto te maken.
misschien van iemand hier?
jens schreef:vandaag rond de klok van 3 een donker zilvere 240 station gespot op de a28 ter hoogte van soesterberg (zelf reed ik in een mat zwarte 740) niet nagedacht om een foto te maken.
misschien van iemand hier?
Als je mijn donker-blauwe turbo bedoeld
dan was ik het
kenneth94;329387 schreef:Gespot in Zutphen achter 't station. Auto van JohanW ook zien staan, vergeten foto te maken haha
Klopt, heb beide ook zien staan. Er was helaas alleen geen plekje meer over achter de 244. Die van mij stond nu iets buiten de foto😉. Voorlopig rij ik weer even in de 245. Dus wie weet de volgende keer alsnog in het zelfde rijtje.
Vond deze wel grappig! Vooral later toen er een vrouw met boodschappen aan kwam lopen.... Mijn auto die op de stoep staat voorbij loopt zonder er enig blik op te werpen, vervolgens in wilt stappen en dan ineens met haar hoofd stijl achterover slaat van verbazing! En toen ook pas ons ( 2 medewerkers van IRA automaterialen Breda en ik) zag staan gapen en lachen. Gelukkig moest ze er zelf ook wel om lachen!