..euh, geen ontbijt, da's alleen op zondag..
dus.. bij de ingang om ff voor 10.00 werden Patrick, Gideon en ik opgewacht door een 2tal dames (geen plaatje..) met foldertjes van het Duett Walhalla oid.. het was ook net of er binnen een blik Duett's was ontploft want er stonden er nogal wat..
..de meest simpele vindt ik dan weer het leukste, kan na een beursdag ook lekker veel in..
..en helemaal als je het niet meteen te groot aanpakt..
..beetje labelen kan geen kwaad, houdt het overzicht er in..
..geen idee wat het kost, dit is een alu tankje die precies in de reservewielbak past, 24L..
..leuk setje om fijn te kunnen 'hoeken'..
..eerder hebben voor aan de muur dan dat het kwaliteit is, oude voorraad Abarth 'potten', prijzig ook, maar leuke ontwerpen voor inspiratie. Zo ligt er ook een Amazon systeem met l+r een eindpijp(je)..
...buiten was voor mijn gevoel meer te zien dan binnen, helemaal vwb de 100 serie.. dit bleek typisch een geval van 1e eigenaar..
...deze (uit Tilburg..) is onlangs weer lekker opgefrist.. heeft bv ook de grote tunnelconsole mÃ
t opklap-armsteun.. heeft ook B230..
...komt zo uit de US folder gerold..
...blijf ze leuk vinden..
...primaire kleuren of zit ik ernaast..?
...zo zie ik het liefst een 164 (behalve de spiegels..)..
...simpeler kan het niet, wel gaaf zo..
...ff neuzen weer..
...en nog meer..
...KETER-mobiel ertussen (nog bedankt voor de pakkingen..(weer geen bakkie gedaan..))
..got light..?
..de auto ® van 'Ovlov2' (en nog bedankt voor de emblemen..!)
..wit, dÃ
modekleur van nu, een plaatje vindt ik het.. (let op 1 specifiek detail..!) (begint met een 'i')
...vannallus bij elkaar..
..en dan rechts (en in de verte..) zien we..
...doen ze gewoon express zoiets..
...to be ctd..