19 September 2013, 19:36
dorstig in olie en brandstof.. maar het gaat meer om de techniek.. dan is dit zeker een uitdaging.. (en ik blijf treuzelen om een bodemplaat..)
Verbeteren of verzieken...
|
19 September 2013, 19:36
dorstig in olie en brandstof.. maar het gaat meer om de techniek.. dan is dit zeker een uitdaging.. (en ik blijf treuzelen om een bodemplaat..)
19 September 2013, 20:29
Mooi project idd. Wel benieuwd hoe de RDW dat registreert... Cilinders: 0?
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005
19 September 2013, 23:44
Mazda rijdt er ook mee, op papier heten het cilinders, in werkelijkheid zullen de verbrandingsruimten geteld worden.. 3 of zo..? 2..
18 November 2013, 11:29
Die zal niet klagen dat zijn 140 zo traag is
![]()
18 November 2013, 12:05
kennen jullie dezen al?
http://www.youtube.com/watch?v=UPmqJ00pM4A
18 November 2013, 12:19
Geinig gedaan. Die rode 242 heeft 140 spatborden erop zitten. Dat en het dash is wel tof, voor de rest blinkt die rooie uit in wansmaak.
De groene 242 vind ik t mooist ![]()
18 November 2013, 14:59
Dopski schreef:Geinig gedaan. Die rode 242 heeft 140 spatborden erop zitten. Dat en het dash is wel tof, voor de rest blinkt die rooie uit in wansmaak.is ook een 262 geweest dan.. 242 met 140 neusje blijft een leuke set, idd mag de rest van de uiterlijke verbouwingen achterwege blijven.. die witte is dan best wel 'old-school'..
29 November 2013, 13:12
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 29 November 2013, 14:41 door Jambon.)
voor de B20 gebruikers..
Een topic die nog in de lucht wordt gehouden door bekenden, de oorspronkelijke bouwer van al het moois is overleden.. ..vroep... <iframe width="420" height="315" src="//www.youtube.com/embed/HGGHbUXYG64" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|