Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
stoelbekleding
Moet inderdaad sowieso passen. 740 en 240 zijn uit te wisselen.
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
ok, passen doet het waarschijnlijk wel als je de hele stoel overzet, maar vlgs mij is het model anders. Dikkere lendesteunen en in het geheel iets breder. En vlgs mij staan de poten vd hoofdsteun verder uit elkaar. 'K weet het niet 100% zeker, maar.....
Antwoord
Nou ja, dat is na te kijken 8) ...
Antwoord
Het lijkt mij niet mooi om 2 verschillende stoelen in m'n volvje te hebben, dat ga je toch zien...dikker, smaller etc.
't Lijkt me een strak plan als ik eens langs kom waaien en dat we dan kijken...
Echwel dattie hard kan!
Antwoord
Ik zelfs beide voorstoelen dus je kan ze ook nog allebei overzetten...
Zie maar ff!
Antwoord
Geen zweet, ik heb net de hele binnenboel van een 89-er over gezet in een 1985. Schuim, veerzooi en lendeverstelling. Bekleding was verkeerde kleur en kapot.
Antwoord
Past dus... Big Grin
Antwoord
Toch zweet...
Ik denk dat mijn niet-helemaal-2-rechterhanden hier wat problemen gaan op leveren. Ik zie me die stoelen niet completelijk uit elkaar pulken. Uit elkaar zal wel gaan, maar in elkaar...dat betwijfel ik.
Ooit heb ik de stoute schoenen aangetrokken toen ik de blower wilde vervangen. Dashboard uit elkaar gesloopt, steeds foto's gemaakt zodat ik het weer terug kon zetten. DACHT IK. Heb hem zo goed en zo kwaad als dat ging met een hangend en draderig dashboard naar de garage gereden. Een carborateur leeg laten lopen e.d. was niet aan mij besteed, en het weer in elkaar zetten van al dat plastic ook niet! Goedgoed, een stoel is niet zo heftig...maar ik zie mezelf al huilend op de stoep zitten... :oops:
Echwel dattie hard kan!
Antwoord
Als je ze d'r gewoon alletwee ff inschroeft heb je dezelfde voorstoelen en zijn ze zelfs in lijn met je achterbank (daar zijn volgens mij altijd hoofdsteunen van 'het platte soort' gemonteerd geweest) 8)
Ik zal straks wel ff foto's maken...
Antwoord
hoezo gek gezicht oude stoel naast nieuwe?
http://www.golio.nl/tmp/IMG_0002.JPG

enne hier nog resultaat van een driedaags bezoek aan de spuitert.

http://www.golio.nl/tmp/IMG_0004.JPG

hier zat destijds een lelijke deuk van de vorige eigenaar,... en twee beginnende roestplekjes
&quot;Nostalgie is niet meer wat het geweest is&quot;<br /><br />- 240 DL estate Diesel '89 -weg<br />- 240 DL sedan 2.3 '86
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Bruine stoelbekleding volvo 245 1977 gpasmit 1 1.931 14 July 2012, 08:41
Laatste bericht: Laurens Zondag

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)