5 April 2006, 17:05
Ja, let bij het kopen heeeeeeel goed op enige oneffenheden die te voelen zijn onder het vinyl, aan de randen van de ramen. een klein door de verkoper weggepraat bultje is zeker een gat in de carosserie en dat betekent meer gaten die in de maak zijn.
Als je niet kan lassen; niet aan beginnen, plaatwerk is niet te krijgen, dus alles kloppen en buigen......
Niet te betalen om door een restaurateur te laten doen.
Ook de parafanplaat is niet leverbaar!!!!
Ruiten demonteren met de grootste zorg want alleen de voorruit is nog leverbaar.
de rest is hetzelfde als de 240, ongetectyleerd dan door die italoboys
De auto is trouwens niet door Bertone bedacht maar door Coggiola. Dus niet teveel credit naar bertone AUB, hij was ook schuldig aan de Citroen BX. Hij heeft ze alleen maar in elkaar gezet, uitgaande van een waterloze wereld.
Ik schrok me dood toen ik het vinyl van mijn 262 heb afgehaald, ik moest echt even slikken en mijn prognose bijstellen..wat een ellende die je van buitenaf dus echt niet goed kon zien.
een gewaarschuwd mens telt voor drie in dit geval
ik ga volgende keer meer uitgeven voor een hardere auto
maar ja, dat zeg ik altijd en het knutselen is ook wel leuk.
A man has got to know his limitations.
wie zei dat en wanneer???
Als je niet kan lassen; niet aan beginnen, plaatwerk is niet te krijgen, dus alles kloppen en buigen......
Niet te betalen om door een restaurateur te laten doen.
Ook de parafanplaat is niet leverbaar!!!!
Ruiten demonteren met de grootste zorg want alleen de voorruit is nog leverbaar.
de rest is hetzelfde als de 240, ongetectyleerd dan door die italoboys
De auto is trouwens niet door Bertone bedacht maar door Coggiola. Dus niet teveel credit naar bertone AUB, hij was ook schuldig aan de Citroen BX. Hij heeft ze alleen maar in elkaar gezet, uitgaande van een waterloze wereld.
Ik schrok me dood toen ik het vinyl van mijn 262 heb afgehaald, ik moest echt even slikken en mijn prognose bijstellen..wat een ellende die je van buitenaf dus echt niet goed kon zien.
een gewaarschuwd mens telt voor drie in dit geval
ik ga volgende keer meer uitgeven voor een hardere auto
maar ja, dat zeg ik altijd en het knutselen is ook wel leuk.
A man has got to know his limitations.
wie zei dat en wanneer???
Volvo 945 aut LPG G3 1998, 262 coupe 1978. Saab900ClassicCabrio 1988


Maar heerlijke films zijn 't!! geweldig stoer. 8)
& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl