Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Probleem met mijlenteller K 9800, Help !!
Hei tukker; weet 'ie toevallug ook, woar ze de èrkoo doar medde vult hep?! Dat ôlle goedje dat'r origineel in heurt (R12) en eige'luk verbood'n is, of dat neiere spul (R134)???

Bedank' vast en de groet'n!
Antwoord
Divadi schreef:Hei tukker; weet 'ie toevallug ook, woar ze de èrkoo doar medde vult hep?! Dat ôlle goedje dat'r origineel in heurt (R12) en eige'luk verbood'n is, of dat neiere spul (R134)???

Bedank' vast en de groet'n!

Aj dat oale spul broekt, dan goaj veur vief joar de bak in.
Wil ie in Almulloh Confusedhock: zittn?, ik wil d'r nog nie dood lig'n :oops:
Zuh heb mie der net as veer joar leedn dat neiere spul indoan

good goan 8) 8) 8)

rene
-240 Wagon USA 1988 B230F<br /> Volvo vol opties, zonder trekhaak<br />-XC90 D5 Summum (2006 facelift)<br />-Porsche 964 Carrera 2 coupé 1992
Antwoord
hey jungs, houat 't leisbar asjeblief...wie in 't westn könn jie net folgn...
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
rene soasel schreef:Zuh heb mie der net as veer joar leedn dat neiere spul indoan
Is oew siesteem ommebout dan?! Of hep ze het d'r zo inneknikkerd?!

Hêinig'an! :lol:

Enne Almuloo; nèh dank je!

[size=9px]Of het airco systeem omgebouwd is naar R134 specs, dus... (voor de niet-begrijpenden-onder-ons) :lol: [/size]
Antwoord
Moin divadi

we gaan maar weer verder in het ABN Big Grin Ander is het zo zielig voor de rest 8)

Toen ik de auto 4 jaar geleden invoerde was de airco ook niet 100%.
Toen heeft ie volgens mij een hele dag bij Hek gestaan . Wat er toen precies gedaan is weet ik niet exact meer. Wel kan ik mij herinneren dat het toen een probleem was om met het oude koudemiddel bij te vullen omdat dit niet meer toegstaan en uit de handel was. Hij is toen gevuld met CFK-vrij koudemiddel, hoogstwaarschijnlijk R 134. Dus ik denk dat het systeem wel enigszins aangepast is. Er was gewoon geen alternatief omdat ik airco in de auto wel belangrijk vind. 8)

In die 4 jaar is nu toch wat spul weggelekt. Ze hebben gisteren alles afgezogen/afgetapt, gevacumeerd, de druk beproefd, gecontroleerd op lekdichtheid en totaal weer tot 900 gram gevuld.
Normaal verliest een airco tussen de 70-100 gram per jaar, bij mij dus iets meer :evil: Je moet dit eigenlijk ieder jaar laten controleren.
Hij moet nu weer helemaal 100% zijn en ik heb een STEK rapport en certificaat voor bij de documentatie/taxatierapport :!:

groet'n uut Twente van rene
-240 Wagon USA 1988 B230F<br /> Volvo vol opties, zonder trekhaak<br />-XC90 D5 Summum (2006 facelift)<br />-Porsche 964 Carrera 2 coupé 1992
Antwoord
rene soasel schreef:Moin divadi

we gaan maar weer verder in het ABN Big Grin Ander is het zo zielig voor de rest 8)

Ik snoei anders gewoon Tongue
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
Citaat:"Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
uit het kaf en de resten , de mensen uit het ....Westen"

maar goed dat ik uit Limburg kom :-) lol!

/einde OFFTOPIC

ja een airco moet je ieder jaar controleren. :-)
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
TheSaint77 schreef:/einde OFFTOPIC
ja een airco moet je ieder jaar controleren.

Uhm, ging het hier niet over een mijlenteller?! :?
Antwoord
g(&^%ver..nou week t ook nie meer...! haha!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Hi Volvolvo-ers

deze thread heeft 38 bijdragen ( OK, is inclusief een paar afzwaaiers) in een paar dagen tijd en dezelfde vraag op het registerforum 3 stuks, waarvan ik erzelf 2 geschreven heb :oops:

........... waar ligt dat aan ? :?: :?:

groet'n uut Twente van rene

P.S. Ik zit in dit forum nog maar in de broedfase :wink:
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  oplossing voor radio-probleem Roelof 52 30.478 3 October 2006, 11:36
Laatste bericht: Holowkregel

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)