Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Marco1962 uit Fryslan
Hallo allemaal,
ik ben Marco, 50 jaar en woon in Friesland. Ben sinds 2012 trotse eigenaar van een 240 uit 1986. ondertussen al de nodige zaken opgeknapt om dit erfgoed zo goed mogelijk in stand te houden en te verfraaien. bodem weer hard met wat laswerk. raamlijst achter weer roestvrij. orginele middenarmsteun geplaatst. kachelventilatotor vervangen. remmenrevisie achter. keerkoppeling versnellingsbak vervangen. nieuwe stuuromp. auto is nu vrij van olielekkages. projecten in de planning zijn originele standkachel weer aan de praat krijgen en cruise control inbouwen. Als ik weer met pc inlog zal ik wat foto's toevoegen.
groten Marco
Antwoord
Wolkom!, Altijd goed nog een Fries er bij.
Ben benieuwd naar de foto's, wellicht dat ik hem/haar wel eens in levende lijve heb ontmoet.
Woon zelf in de omgeving van Drachten.
[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]
Antwoord
Ik kom iig regelmatig met mijn zoon in bij ZWAT in drachten. Kunnen we af en toe beetje sleutelen! Hier een eerste foto. Als het weer eens mooi weer is ga ik een serie maken.

[ATTACH=CONFIG]577[/ATTACH]

Bijlagen Afbeeldingen

Antwoord
Hohoho niet teveel Friezen anders moesten we maar een quotum instellen! Wink

Mooie auto, goede kleur! Ziet er recenter uit dan 1986? Hou'm op de weg! Smile
Antwoord
Nou ja zeg, bijna dezelfde auto als ik heb!

En ZWAT in DRachten, nooit van gehoord, maar wellicht ga ik eens kijken.
Ik sleutel altijd bij de DHC in Drachten.
[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]
Antwoord
"Ziet er recenter uit dan 1986?" Dat kan, er is nauwelijks verschil in een 86 en een 92 sedan.
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord
@Stinky, De auto is geimporteerd uit Zweden door de vorige eigenaar en is echt 1986. @Rob, Heb er voor de zomer trouwens corona's bij net als op jouw foto. Zwat is zorgwerkplaars auto techniek. hij wil automonteur worden en gaat daar elke 2 weken op zaterdagochtend heen. Ben ik er ook en kunnen we mooi wat doen als dat nodig is.
Antwoord
Zoals beloofd nog een paar foto's
[ATTACH=CONFIG]732[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]733[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]734[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]735[/ATTACH]

Bijlagen Afbeeldingen

Antwoord
Sjiek hoor! Op de automaat na precies dezelfde uitvoering als ik heb. De mijne zag er ooit ook zo uit Tongue
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)