Vandaag een verse 144 opgehaald, muisgrijs met wat werk.
Morgen overschrijven en schorsen en dan de puntjes eens op het gemak aanpakken.
Hij rijd overigens prima en lekker rustig ook met zo,n overdrive.
Van de week eens zorgen datie gewoon start op lpg en de remmen eens nakijken.
4 andere banden die wel grip hebben op nat asfalt monteren en op zoek naar een zwaardere stabilisator stang.
Leuke auto, ben der blij mee :wink:
[ATTACH=CONFIG]3736[/ATTACH]
Die kleur postduivengrijs moest mijn 144 ook worden maar het pakte een paar tinten te licht uit. Mooi dus. Plaats vooral nog wat foto's dan kan ik de kleur beter bekijken.
Met 165/80 banden in dit weer is bijna niet te doen nee. Te snel sturen is rechtdoor, te veel gas is achterstevoren.
Marc1970 schreef:Die kleur postduivengrijs moest mijn 144 ook worden maar het pakte een paar tinten te licht uit. Mooi dus. Plaats vooral nog wat foto's dan kan ik de kleur beter bekijken.
Met 165/80 banden in dit weer is bijna niet te doen nee. Te snel sturen is rechtdoor, te veel gas is achterstevoren.
Oh... ik dacht dat het aan de uutlijning of de stuurbekrachtiger van de amazon lag. Idd niet zo stabiel gevoel vandaag...
Ik zal morgen nog wat foto's maken, postduiven grijs mmmm
De grijze postduif is het dan vanaf vandaag
En binnenkort mag hij op 195 65 15 verder vliegen.
Ik heb wel eens een klein eindje op 195/65r15 gereden, dat was een vreemde stabiele ervaring, de auto leek wel over rails te gaan. Zo koersvast dat het voelde of-ie niet in of uit een bocht te krijgen was, de voorwielen leken ergens ver weg voor me uit te rijden. 185/80r14 geeft een soortgelijk karren-maar effect maar prettiger, met de benodigde feedback.
Word toch 195 65 15, lekker standaard en goedkoop te vinden.
En het zicht knapt wel op met die 144 bij de 145 voor de deur dat klopt
Misschien in de toekomst weer een 142 er bij
Die blijft toch het mooiste