Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
oranje 242 of was het nou een 142?
Gisteravond op weg naar huis, vanaf de Benelux tunnel richting Den Haag tot aan de Escamplaan gevolgd. Daar sloeg ie af. Oranje 242 ZONDER bumpers met zwarte ramen en 850 T velgen. NET iets te veel gepimpt naar mijn idee. (was wel een nekbreker als ik naar de andere weggebruikers keek!)

Reed langzaam tussen de 85 en de 95 km/h Man met pet erin. Waarschijnlijk import vanwege het kenteken; AE-26-02 (zelf nog niet op RDW opgezocht)

Helaas problemen met mn bluetooth verbinding op de PC anders had ik de foto's die ik gemaakt heb kunnen laten zien!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Citaat:Kenteken AE-26-02

Voertuigsoort Personenauto
Merk VOLVO
Handelsbenaming 142 DE LUXE
Kleur(en) Oranje
Brandstof LPG (Liquified Petrol Gas)
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 0 cm3
Aantal zitplaatsen 0
Aantal staanplaatsen N.v.t.

Massa ledig voertuig 1.246 kg
Maximum massa voertuig 0 kg
Massa rijklaar 0 kg
Laadvermogen N.v.t.

Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd 0 kg
- geremd 0 kg
- oplegger geremd N.v.t.
- autonoom geremd N.v.t.
- middenas geremd N.v.t.

Datum eerste afgifte Nederland 27 november 1998
Datum eerste toelating 30 juni 1972
Datum aanvang tenaamstelling 24 februari 2006

Vervaldatum APK 12 oktober 2006

't is dus een 142
olvo For Life, Vanaf de Jakob tot de 480
Antwoord
aha, dat dacht ik al. Ik zag alleen DE LUXE achterop staan. En in het zwart Wolvo. olvo van het jongere logo dat normaal op de spatschermen voor zit, W van iets heel anders.

Citaat:Brandstof LPG (Liquified Petrol Gas)
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 0 cm3

LPG; dat had ik geroken. Echter geen vuldop gezien.

cilinderinhoud 0; dat is niet veel zeg...Maar misschien staat t op kenteken wel aangegeven.
Antwoord
Waarschijnlijk heb ie 'm dan ook hier zitten:

[Afbeelding: 244lpg-5.jpg]
Antwoord
wat mij verder opviel was dat hij geen achterklepslot meer had maar gewoon een gat daar waar het draaislot zit.

kent iemand deze rakker toevallig?
Antwoord
TheSaint77 schreef:Gisteravond op weg naar huis, vanaf de Benelux tunnel richting Den Haag tot aan de Escamplaan gevolgd. Daar sloeg ie af. Oranje 242 ZONDER bumpers met zwarte ramen en 850 T velgen. NET iets te veel gepimpt naar mijn idee. (was wel een nekbreker als ik naar de andere weggebruikers keek!)

Reed langzaam tussen de 85 en de 95 km/h Man met pet erin. Waarschijnlijk import vanwege het kenteken; AE-26-02 (zelf nog niet op RDW opgezocht)

Helaas problemen met mn bluetooth verbinding op de PC anders had ik de foto's die ik gemaakt heb kunnen laten zien!

Heee die ken ik! :lol:

De vorige eigenaar ook (nu 262c, daarvoor 245T). Leuk karretje hoor, zit erg veel werk in 8)

Oh, het is een 142 Wink

Gr 8)
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter
Antwoord
joepie, kep em ook gezien op het prinsClausplein gistermiddag. Supertje strak!
79-er 242 GT B23e
Antwoord
[Afbeelding: 142orange5er.th.jpg]

na een uur of twee kloten lukte het weer iets van mn foon af te halen...handig hoor, bluetooth..! :twisted:
Antwoord
Gaaf ding man. Echt heel erg stoer! 8)
Antwoord
Ja.. idd. stoere bak.
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: