Topics: 12
Ik heb vanmorgen het koudstartventiel afgekoppeld...Starten gaat nu een heel stuk beter!Ik heb met Martijn Bijlsma nog zitten brainstormen of het mogelijk is om te om de openingstyd van dit ventiel aan te passen.Wordt vervolgd zullen we maar zeggen........
Omdat ik vanmorgen even in Landgraaf en Brunssum moest zijn,ben ik via Duitsland terug gekomen....leuke gelegenheid om de nieuwe nokkenas eens echt tye laten bewijzen wat ie waard is ennnnnnnn................ ffff het stof uit de uitlaat te blazen.......
[video=youtube;iLrEhEfukIc]https://www.youtube.com/watch?v=iLrEhEfukIc[/video]
Topics: 289
hè verdorie, verbuig je dadelijk het wijzertje ook nog..!
Topics: 16
Lekker hoor

mile:
Topics: 17
Best knap met 0 volt ;-)
Wat is de overbrenging van je achteras? of moet ik dan 12 pagina's teruglezen?
die is nog niet aangesloten ha ha ha.
Dr hangt nu n GLE bak en diff onder. Diff heeft dus een 3,36:1 overbrenging. Is de langste overbrenging die geleverd werd. Een standaard GLE heeft te weinig vermogen dus dan wordt de 5 al snel een soort van overdrive. Ik heb dat probleem met mijn auto niet. Genoeg vermogen om in de 5 nog aardig door te trekken. Er hoort eigenlijk een andere diff onder met de standaard overbrenging maar die ligt voor revisie in de werkplaats. Met die overbrenging is ie wel wat sneller maar dit is prettiger. Misschien dat die er voor de elandrun wel onder zit...........als ik daar ffff de tyd voor krijg. Is op zich vrij snel gepiept en kan zonder de beschikbaarheid van n brug..al is dat wel prettiger dan op de stoep!
Topics: 54
BartMandersRacing schreef:Ik heb vanmorgen het koudstartventiel afgekoppeld...Starten gaat nu een heel stuk beter!Ik heb met Martijn Bijlsma nog zitten brainstormen of het mogelijk is om te om de openingstyd van dit ventiel aan te passen.Wordt vervolgd zullen we maar zeggen........
Waar zit dat, Bart?
Als je het afgekoppeld hebt heb je het dus ook niet nodig of ben ik te zwart/wit?
Groeten van Frans
15 February 2013, 11:25
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 7 October 2013, 08:46 door BartMandersRacing.)
Die zit net na de gasklep aan de onderkant van het inlaatspruitstuk. Het zou idd goed mogelijk kunnen zijn dat ie helemaal weg kan. Maarrrrrr......... Ik wil eerst eens kijken of er een beetje mee te spelen valt. Dat ik m bijv tijdens het rijden kan inschakelen waardoor ik dus meer benzine krijg. Heb daar eens wat over gelezen. Dat was welliswaar met een K-jet systeem maar dan zou het met LE-jet ook mogelijk moeten zijn. Als het niet werkt kan hij ook komen te vervallen............is weer n leuk experiment!
Topics: 18
Ik heb bij mijn 245 op lpg wel twee knopjes naast het stuur zitten, eentje voor overschakelen benzine/lpg de andere is inderdaad zo'n knopje waarmee ik extra benzine/lpg kan inspuiten bij het starten.
245L VAN
Topics: 163
tof :biggrin1:
15 February 2013, 15:01
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 15 February 2013, 15:06 door BartMandersRacing.)
The fast and the furious deel 1........als ik het goed heb he!
Dat knopje is idd net zoiets. Als het blijkt te werken komt er een knop op het stuur zodat ik m met mn duim kan bedienen