Berichten: 203
Topics: 30
Lid sinds: May 2010
2 linker handen...? Heb altijd gedacht van niet:confused:
Wilde vandaag mijn luchtfilter checken van mijn B21A maar nu krijg ik die kap er niet af!??
De kap botst eerst tegen de bout van hoofdremcilinder, ok beetje wringen maar dan vervolgens komt de kap tegen het reservoir van de hoofdremcilinder en zit er geen beweging in? Zie ik iets over het hoofd?
Dan te bedenken dat ik zelf de koppakking wel zou vervangen:redface:
Ik hoor het graag!
Volvo Fan
245 B21 1975<br />Renault 4 GTL 1986 lopend project<br />V70 XC; 2.5 turbo 1998
Berichten: 671
Topics: 39
Lid sinds: Sep 2011
dat luchtfilterhuis zit met 3 bouten vast dan pak je het hele huis eraf en kan je op je gemak je luchtfilter vervangen enkel de kap eraf halen kan niet.
Koppakking kan je het best uitbesteden idd als je 2 linker handen hebt anders is ie zo weer kapot.
Berichten: 203
Topics: 30
Lid sinds: May 2010
boedr schreef:dat luchtfilterhuis zit met 3 bouten vast dan pak je het hele huis eraf en kan je op je gemak je luchtfilter vervangen enkel de kap eraf halen kan niet
3 bouten natuurlijk losgedraaid... blijft nog vast zitten? heb wel moer gezien aan binnenzijde van luchtfilter... ga ik die eens proberen. Bedankt!
Citaat:Koppakking kan je het best uitbesteden idd als je 2 linker handen hebt anders is ie zo weer kapot.
zeg al dacht altijd van niet

mile:
Laat ik het nog maar even op te weinig lef hebben houden..:biggrin:
245 B21 1975<br />Renault 4 GTL 1986 lopend project<br />V70 XC; 2.5 turbo 1998
Berichten: 203
Topics: 30
Lid sinds: May 2010
Bij mij waren het moertjes..De bouten zitten bij mij dus nog in het huis van de carb....? Normaal zouden die dus met het luchtfilterhuis meekomen?
Hebben ze dus lekker lopen rotzooien!
245 B21 1975<br />Renault 4 GTL 1986 lopend project<br />V70 XC; 2.5 turbo 1998
Berichten: 203
Topics: 30
Lid sinds: May 2010
Of moet het zo vanwege het gas tussenstuk?
245 B21 1975<br />Renault 4 GTL 1986 lopend project<br />V70 XC; 2.5 turbo 1998