Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
244 T rules :-)
gelefi =D> , en met gaten in de bodem heb je ook ineens een luchtgekoelde T Big Grin Big Grin Big Grin
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
en als ik door de regen rij een watergekoelde! Big Grin Big Grin Big Grin
gelukkig zit het grote gat nog 'dicht' van de tectyl...
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
snel maken henkie!! :-)
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
ach...geen haast hoor :-) ... je ziet er tenslotte niks van :-)
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
maar met dat water (pekel) gaat het steeds harder en verder
tis toch wel zaak dat je ze dicht krijgt.
anders is het repareren niet meer te over zien.
roest is raar spul.
vooral als je de roest gaat weg kloppen.
dan is het gat zo maar 2x zo groot
de bekleding blijft heel lang nat en kan moeilijk drogen in de auto omdat het slecht ventileert
en als je bekleding nat word en je auto staat in het zonnetje
dan krijg je overal het vocht in je auto door condens vorming.
dit slaat op alle kale ijzeren plekken in het interieur waar je langzaam aan ook roest vorming op krijgt.

dus als dit te lang zo blijft , en je begint je auto te strippen om het op te knappen , sla je je voor je kop dat je er zo lang mee heb gereden.

maar dit moet je zelf weten natuurlijk.
zonde van je turb.
ik neem trouwens aan dat je gaten in de bodemplaat heb zoals de meeste 240's Sad
Antwoord
dank je voor je bezorgdheid Kaasie Big Grin :!:
Ik ga er wel wat aan doen hoor! Maar alles op zijn tijd...
Ik rij er nu alleen met mooi weer mee :-)
't is een gat in de bodemplaat ja...nu zo'n 10X10 cm maar waarschijnlijk het dubbele :-)
Antwoord
henqui schreef:dank je voor je bezorgdheid Kaasie Big Grin :!:
Ik ga er wel wat aan doen hoor! Maar alles op zijn tijd...
Ik rij er nu alleen met mooi weer mee :-)
't is een gat in de bodemplaat ja...nu zo'n 10X10 cm maar waarschijnlijk het dubbele :-)

Die gaten he, die kun je dan toch wel zien van de onderkant? Of moet je dan je bekleding binnen er af trekken? Ik heb bij mij namelijk geen (zichtbare) roest aan de onderkant gelukkig.
Antwoord
:evil: Nee, bij de 240 zitten plaatdelen die vanaf de onderkant niet te zien zijn, maar welzeker roesten. Een heel goed voorbeeld hiervan is de bodemplaat die achter je rugleunig van de achterbank omhoog loopt. Bij een estate kun je de leuning wegklappen om te kijken, ik weet niet hoe het bij een sedan is.
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
Je ziet ook niks bij mij :-) maar je 'voelt' het wel! Ik denk dat het van binnen uit is gaan roesten...water in gelekt (via dorpel??) 't Zit net onder de bijrijdersstoel dus van binnenuit kun je het niet goed zien want er zit daar een tweede bodemplaat op.
Antwoord
kaasie schreef:ik neem trouwens aan dat je gaten in de bodemplaat heb zoals de meeste 240's Sad

de meeste :twisted: .......deze hier niet hoor ([size=9px]maar helaas wel ergens anders tís vast een turbo kwaal [/size] Cry )
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)