Topics: 289
Hou er wel rekening mee dat de US lampen geen EU keur hebben, laat staan het juiste lichtbeeld.. Boele heeft onlangs ander glaswerk in de 1800 geschroefd. Helaas is dat dus niet mogelijk met de "140" koplamphuizen.. de "Golfplaat" waar is in/op zit, kun je het beste aan de koplamppot lassen.. zo zit het volgens mij ook in de grijze 144.. zo zou ik het ook doen.. Angel eyes bestaan inmiddels in een felle variant, dan zijn er SMD LED's gebruikt.
Oh ja, Golf I lampen zijn er ook met hoogteverstelling, de laatste cabrio versies voor een bepaalde markt, da's wel zinvol als er ook met xenon gewerkt gaat worden..
Topics: 50
Jambon schreef:Hou er wel rekening mee dat de US lampen geen EU keur hebben, laat staan het juiste lichtbeeld.. Boele heeft onlangs ander glaswerk in de 1800 geschroefd. Helaas is dat dus niet mogelijk met de "140" koplamphuizen.. de "Golfplaat" waar is in/op zit, kun je het beste aan de koplamppot lassen.. zo zit het volgens mij ook in de grijze 144.. zo zou ik het ook doen.. Angel eyes bestaan inmiddels in een felle variant, dan zijn er SMD LED's gebruikt.
Oh ja, Golf I lampen zijn er ook met hoogteverstelling, de laatste cabrio versies voor een bepaalde markt, da's wel zinvol als er ook met xenon gewerkt gaat worden..
Ik weet wat je bedoelt,
de lampen (zie topic-start) zijn weer andere lampen,
deze hebben niet zo'n "golfplaat" maar passen ook in een Landrover Defender of RR classic.
deze zijn "gewone" universele 7inch koplampen.
Topics: 289
11 August 2012, 11:03
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 11 August 2012, 11:06 door Jambon.)
heb ik ook al geprobeerd, ze heten 7" te zijn, echter vanwege de afwijkende montage constructie van een 140 passen die dingen niet, het glas is te dik, diameter net te groot om in de behuizing te passen. Ben in Tilburg bij een "petjestuning" winkel geweest met een behuizing, gaat net niet lukken.
in een ander topic heb ik ook wat geroepen over de heldere glazen voor een Mercedes G-klasse, daar zit ook een projector in en is ook 7", helaas kosten die ook 7"..