Topics: 68
Weet iemand de maten van de buitenvuller LPG?
Ik wil graag vanmiddag een nieuwe ophangbeugel maken, maar ik heb de maten van de vuller niet.
Het betreft een LPG vuller die met een beugel aan de buitenzijde van de auto onderaan het spatbord hing.
Ik wil graag de H-H maat weten van de 4 montageboutjes en de diameter van het grote gat.
Topics: 176
Citaat:Het betreft een LPG vuller die met een beugel aan de buitenzijde van de auto onderaan het spatbord hing.
Heb je daar een foto van? ik weet niet zo goed wat ik me daar bij voor moet stellen?
Geen foto en alleen commerciele links..........
google op buitenvuller lpg en aldaar de vuller met vierkant frame montage
http://www.google.nl/imgres?q=buitenvull...:123,i:166
ja, zo eentje wil ik maken en dan zo dat ie vast blijft zitten aan een roestig spatbord.
-dus groter montagevlak
Het grote gat ziet eruit als rond 28mm, nu de kleine gaatjes nog....
M6, maar nu nog hart hart
ik heb de foto uitgeprint en opnieuw geschaald.
dank je
Topics: 107
Ik houd altijd het zwarte kunststof plaatje (waar het afdekkapje aan vast zit)los op de plek waar de vuller moet komen en teken dan met een stift het grote en de 4 kleine gaatjes af.
Ja, dan heb je een malletje.
Ik had alleen een klachtomschrijving: de vulnippel is van de auto afgebroken en er zit nu een gat in de auto.
Dan moet je maar gokken wat je moet voorbereiden zodat je snel de boel weer kan maken.
Nieuwe beugel blijkt niet nodig. Wel een paar verstevigingsplaatjes voor het plaatwerk van de auto.