Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
spiegels
gewoon bij de volvodealer op marktplaats vragen ze er 30 euro of meer voor maar bij de dealer een stukgoedkoper en weet je zeker dat je een nieuwe hebt

Volvo S70R B5234T4 M59 
Antwoord
He dank je. Ik zal nog es ff gaan kijken.
Antwoord
he lachen!
Dus je werkt bij Van Roosmalen!! Wilde daar altijd nog eens contact opnemen, aangezien mijn eerdere groene Volvo 244 (van wijlen oudoom) daar in onderhoud was geweest en hij het serviceboekje bij de dealer liet. Misschien heb je er ooit wel es aan gewerkt: hij was volgens mij de enige man die het voor elkaar kreeg om elke 60000km een nieuwe koppeling te verslijten.....(1978-1992).
Antwoord
Maar eh, weet iemand zo ff of spiegels van een 240 van na '86, dus die grote, op mijn 244 passen?

En Eric, heb jij de spiegels gewoon mat zwart gespoten? Geen blanke lak?
Antwoord
past, maar je zal moeten boren....twee gaten per spiegel :-) Ik heb ze ook.
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
nee gewoon matzwart zonder blanke lak ik heb ze wel 3 keer dun gespoten om een goede strakke kleur te krijgen
Volvo S70R B5234T4 M59 
Antwoord
henqui schreef:past, maar je zal moeten boren....twee gaten per spiegel :-) Ik heb ze ook.

Ok. Het past wel dus Big Grin . Ik dacht dat ze misschien te groot waren om in dat driehoekje aan de buitenkant te passen zeg maar, maar goed. Dan ga ik ze van 't weekend maar even spuiten denk ik Big Grin

Heb jij elektrische? Ik heb op de sloop 2 gewone van binnen verstelbare gehaald. De bedoeling is dat ik er ook ooit eens elektrische in zet. Komen die dan trouwens overeen met de twee gaten welke je ook moet boren voor die >'86 spiegels? Dat zou mooi handig zijn namelijk.

eric vermeer schreef:nee gewoon matzwart zonder blanke lak ik heb ze wel 3 keer dun gespoten om een goede strakke kleur te krijgen

En een grondlaag is niet nodig neem ik aan?
Antwoord
heb ik wel gedaan met een soort spuitplamuur en toen weer met met waterproof geschuurd zodat hij helemaal glad is
Volvo S70R B5234T4 M59 
Antwoord
eric vermeer schreef:heb ik wel gedaan met een soort spuitplamuur en toen weer met met waterproof geschuurd zodat hij helemaal glad is

Weet je nog wat het merk was toevallig?
Antwoord
vind je het niet zonde om er spiegels op te zetten die niet bij het bouwjaar passen? Ik vind het geen gezicht eerlijk gezegd.

El.spiegels (oud model) is uiteraard prima, want die waren destijds gewoon een optie.
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Demontage spiegels 86-93 Frank&Frida 2 3.062 17 April 2017, 17:49
Laatste bericht: Frank&Frida
  spiegels upgraden Brickstyler 1 2.395 26 June 2014, 11:06
Laatste bericht: Schipper
  Nieuwe type spiegels op volvo 245 uit 1979 daanheijn 11 6.217 29 April 2009, 21:45
Laatste bericht: jos245
  Verwarmde spiegels Jojoman 9 6.972 7 January 2006, 21:07
Laatste bericht: Robbert242DL

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)