Topics: 12
Voor zover ik weet mag t maximaal 40% zijn.
De B21ET heeft zonder IC 155pk
Origineel heeft de auto 115 pk(dacht ik )
Dan kom je uit op ongeveer 35% dus dat is dan geen probleem.
Daar werd verder nix over gezegd.Ik had de vraagbaak bij me waar alle gegevens voor de nieuwe motor in stonden dus die hoefden ze maar over te nemen.De keurmeester had er wel lol aan.Was echt zo van: " nou dan laat maar eens zien wat je gemaakt hebt.Hij was erg te spreken over het feit dat ik de originele motorsteunen gebruikt heb(wat volgens sommige niet kan).Met de motorombouw was hij binnen 5 minuten klaar!
edwin schreef:Die Commodore!
Jezus wat een mooie kar vindt ik dat .
En die BBS-en die die er onder zitten.........
Zijn originele 3 delige !
Als je zo'n set in deze staat en deze offset al weet te vinden dan kost die al meer als wat de meesten van ons bereid zijn om te betalen voor 'n komplete auto!
Topics: 52
Mooi man. Toch wel makkelijker dan ik had gedacht. En voor die paar tientjes moet je het risico niet lopen inderdaad.
Topics: 39
BartMandersRacing schreef:En die BBS-en die die er onder zitten.........
Zijn originele 3 delige !
Als je zo'n set in deze staat en deze offset al weet te vinden dan kost die al meer als wat de meesten van ons bereid zijn om te betalen voor 'n komplete auto!
Dat valt allemaal wel mee.
Dan had ik graag zo'n set!
Topics: 52
Wat bedoelt Dirk? Dat wij wel bereid zijn om te betalen voor een auto met zulke wielen, of dat de prijs van de BBS'en wel meevalt?
ik vrees dat laatste......
Nou goed,het begrip meevallen is natuurlijk ook maar relatief.Ik bedoel,als je een paar ruggen in de maand stuk kunt slaan aan je hobby dan valt zo´n set BBS velgen idd nog wel mee ja maar ik neem aan dat dat voor de meesten van ons niet t geval is.
Ik heb ze idd ook wel eens voor weinig geld voorbij zien komen maar niet in deze offset en al helemaal niet in de staat zoals ze onder deze auto zijn.Komplete set die vergelijkbaar is maar dan nog gerestaureerd moet worden................rond de €1000,--
Om een definitief einde te maken aan het gezeur met de olieretour leiding,heb ik n nieuwe flexibele leiding laten maken.
De bevestiging aan de turbo is van 'n originele stalen leiding.Daar is een pilaar in gemaakt waar de slang opgeperst word.
Het uiteinde van de slang (dat in het blok komt) is op dezelfde manier gemaakt.
De slang is een Teflon slang met rvs buitenmantel,is bestand tegen agressieve chemikalien en oliesoorten en is hittebestendig tot 270 'C bij direkt contact met de hittebron.De hittebestendigheid door afstralingswarmte is veel hoger!
Kost wel wat maar dan heb je ook wat!
Topics: 289
profi hoor.. en anders kun je r altijd nog een leeslampje van maken..
wordt wel n prijzig lampje........